Onderwerp: Super trots ben ik er op!!
Mijn eerste stapel...
Graag jullie eerlijke ongezouten mening!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Super trots ben ik er op!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn eerste stapel...
Graag jullie eerlijke ongezouten mening!!
He nou doet ie het niet. heb toch echt de howto opgevolgd. iemand die weet hoe of wat?
He nou doet ie het niet. heb toch echt de howto opgevolgd. iemand die weet hoe of wat?
heb je [img]ervoor en[/img] erna gezet??
Ja, heb geen idee wat ik verkeerd doe. adres uit de eigenschappen gekopieerd en tussen [img]en[/img] gezet.
Help
ik mis nog een .jpg aan het einde van je code, blijkbaa rheb je niet de hele code van de foto gekopieerd
Ik heb em vanaf hyves gekopieerd ipv mijn album. kan dat het zijn?
vanaf hyves kan het ook.
ik heb even gekeken, maar je hebt inderdaad niet de volledige link. hij moet inderdaad eindigen op .jpg te vinden bij eigenschappen en dan locatie
nog even een test. .jpg staat trouwens niet in de eigenschappen.
een hyves foto is langer.. je moet echt de hele eigenschappen kopieren dat is wel 4 regeltjes ofzo
Whaa ik heb maar 1,5 regeltje. iemand die mij kan helpen??
http://beltsjeblom.hyves.nl/
Tis de hello kitty stapel.
Thanks
Komt 'ie.....tadatadatda....
Ik heb een Mac, ga op het plaatje staan, re-muisknop, kopieer locatie van afbeelding en zet die tussen [img]en[/img] en tadatadatada....
T'is trouwens een mooie strakke taart die je ook nog eens fraai op de foto hebt gezet
Nu een poging vanaf mijn zojuist wanhopig aangemaakte mijn album. dis zou de achterkant van de taart moeten zijn.
Ik ben nou eenmaal geniaal.....soms..... !
En jij bent toch ook genialer dan je dacht !
Heel lief taartje!
wat een leuk taartje!!
wat een mooie!!! terecht dat je er trots op bent hoor!
Superleuk gemaakt...:thumb:
wat een lieverd! mooie kleuren combinatie ook
Mooi taartje met leuke kleuren!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Super trots ben ik er op!!