1

Onderwerp: Heeelluupppp!!! Niet te zoet en 4 uur in de auto???

Hallo,

Ik mag 9 juli een taart maken voor mijn tante. Zij wordt 50 en viert dit in het buitenland. Nu wil zij een taart die niet te zoet is en hij moet ook nog eens 4 uur lang mee in de auto.

Dus een vulling aangemaakt met slagroom lijkt me niet zo'n goed plan. En dan het afsmeren? Kan botercreme daar wel tegen? Ze doet hem wel in een koeltas, maar of dit voldoende helpt? En citroen vindt ze ook niet lekker...

Als iemand een tip heeft, graag!!!

Groetjes Miranda

2

Re: Heeelluupppp!!! Niet te zoet en 4 uur in de auto???

Op zich zou dat wel moeten kunnen, zeker als je koelelementen onder en eventueel nog op de taartdoos plaatst. Je moet dan inderdaad w

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

3

in een koelbox 4 uur met elementen gaat voor de botercreme  wel, dat is geen probleem.  Niet te zoet, tja heet eerste was met citroen werken, maar dat lust ze dus niet hahhaa.

probeer er achter te komen welke jam ze wel lekker vind, jam is namelijk makkelijk houdbaar.

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

4

Vulling: creme au beurre aangevuld met een lepeltje patidess in een lekkere smaak (aardbeien, mokka, andere vruchten, caramel, wat ze maar lekker vindt!) Creme au beurre trekt het prima in een koeltas met elementen!