1 Laatst bewerkt door birgit58 (01-07-2009 09:36)

Onderwerp: niet jong te krijgen

mijn workshop bij Marjolein, zij had een hele leuke tekening bij zich van twee meisjes maar op een of andere manier werd een er van toch een oud vrouwtje, nou ja, is ook van een oud vrouwtje, dus dat mag haha. maar heb wel heel veel geleerd van de workshop

hier het reultaat

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KCK6HU3X.jpg

Niemand is gelukkig, wees Niemand

2

Re: niet jong te krijgen

Nou het zijn echt 2 meisjes hoor, prachtig gedaan.

3

Nou, een oud vrouwtje vind ik wel mee vallen. Ik zou eerder zeggen moeder en dochter hihi! Vind het een super taart!

Groetjes San

4

ja grappig he en hoe meer ik bleef proberen hoe lelijker ze werd maar het ging om het leren.

Niemand is gelukkig, wees Niemand

5

Gezichtje in idd een beetje gekreukeld... maar de rest van de afwerking geeft 'r toch een heel jeugdige uitstraling hoor!
Vind de oogjes ook supermooi gemaakt!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

6

maakt niet uit  naar een workshop ga je om te leren en als het goed is weet je nu waar je ht de volgende keer anders wilt doen. Maar wel  heel mooi plaatje enne... als je het niet gezegd had was het me niet meteen opgevallen :)

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

7

Ach er trekt er gewoon een een gekke bek :)
Mooi gepuzzeld

Groeten van Nicole