Re: [HOWTO] filmpje van taart basics how to
Ziet er heel erg leuk uit!!Mooi overzichtelijk en het duurt in ieder geval niet lang!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] filmpje van taart basics how to
Ziet er heel erg leuk uit!!Mooi overzichtelijk en het duurt in ieder geval niet lang!!
Helemaal super!! Goede uitleg!
wat goed gemaakt en uitgelegd!!!!!Bedankt en ik hoop nog meer te zien van jou!!!!!
Wat een waanzinnig handig filmpje!! Bedankt!
Heel duidelijk filmpje! Leuk om te zien!
leuk gedaan! ga je nog meer filmpjes maken?
leuk gedaan! leuk om te zien
Wauw, dat heb je even als een echte prof gedaan, super! Ziet er erg goed en duidelijk uit.
Heel mooi gedaan, ik ga kijken of je nog meer how to's hebt geplaatst....
Hartstikke leuk filmpje!! Het liedje op de achtergrond blijft je steeds bij en het is een lekker vlot verhaal.
Ik merkte wel dat ik hele moeie ogen van het filmpje kreeg doordat in alle beelden steeds iets beweegt: tekst of foto's. Als dat iets rustiger wordt gehouden, dan kijkt het denk ik, nog prettiger.
Super hoor! Ik denk dat ik 'm even knip en plak als gadget op Hyves... hoef ik ook niet steeds uit te leggen hoe ik 't toch altijd doe, zo'n taart maken! :-)
heel duidelijk. mooi gemaakt. vond de tekst soms wel iets te snel weg.
Heel knap gedaan. Erg duidelijk ook en zelfs voor iemand die al wat langer met taart bezig is, is het leuk om te zien hoe een ander het doet.
Wel een kleine opmerking van mijn kant: ik vond de tekst erg snel gaan, kost best moeite om hem snel te lezen en dan ook nog de foto's te bekijken, vind ik.
Wat leuk gedaan! En wat een werk! Maar erg duidelijk! Zo doen wij het ook... oh nee wij smootheren niet v
hij is erg leuk!! heb het muziekje harder gezet, vond het gezellig erbij!!
Mens..... wat kan je dan toch goed.
Ik bedoel
- filmpjes maken
- strakke taartjes maken
- goed foto's maken
- en zo te zien ook nog..... lekkere taarten bakken
- mag ik een keer op de koffie komen
- want dan kan ik eens controleren of het echt waar is
- wist je dat ik dat van jou heb geleerd: streepjes zetten in de botercreme a.d. zijkant van het kapsel (echt superhandig, veel handiger dan prikkers)
Kortom - helemaal top en te gek!
Mens..... wat kan je dan toch goed.
Ik bedoel
- filmpjes maken
- strakke taartjes maken
- goed foto's maken
- en zo te zien ook nog..... lekkere taarten bakken
- mag ik een keer op de koffie komen
- want dan kan ik eens controleren of het echt waar is
- wist je dat ik dat van jou heb geleerd: streepjes zetten in de botercreme a.d. zijkant van het kapsel (echt superhandig, veel handiger dan prikkers)Kortom - helemaal top en te gek!
whahahaa tuuuuuuuuuurlijk mag je op de koffie komen, kan ik vast meteen heeeeeeeeel veel ideeen van jou weer pikken!
Erg leuk! Vraagje: waarom doe je het bakpapier in je vorm? Wordt de cake bovenop dan platter of zo?
Erg leuk! Vraagje: waarom doe je het bakpapier in je vorm? Wordt de cake bovenop dan platter of zo?
nee, ik gebruik, nog lekker ouderwets en gierig, springvormen die niet zo heel hoog zijn.. door het bakpapier loop ik niet het risico dat de bakvorm overstroomt als het een hoog taartje wordt
Hoeveel koek moet erin? Half pak/heel pak? Hoeveel gram/kilo. En hoe heb je dat zo mooi op de taart gekregen met een bakspuit?
Ik ga zaterdag met dank aan jou mijn eerste taart maken. Ben heel erg benieuwd hoe het gaat lopen
echt een hele goede uitleg ik heb er veel aan als beginneling
superleuk gedaan! en idd. de achtergrondsong, hilarisch!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] filmpje van taart basics how to