1 Laatst bewerkt door mamie3 (30-06-2009 18:31)

Onderwerp: spoed help !!! bakvorm inhoud blijft plakken

ik heb de http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=176 in huis en wat ik ook doe de kapsel blijft erin plakken en ik krijg het er niet mooi uit.
ik heb eerst met van dat bakspray gedaan dat werkte niet toen goed ingevet met margerine maar dat helpt ook niet help wat moet ik nu doen ??

2

Re: spoed help !!! bakvorm inhoud blijft plakken

In welke grootte van een bakvorm heb je de heating core gebruikt?

ik heb hem ook, maar nog niet gebruikt. Ik dacht al direct om er een strook bakpapier in te doen, dus over de bodem en dan omhoog en zo dat ie net over de rand steekt. Dan kan je hem er als het goed is zo uittrekken

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

echhh ik gebruik alleen dat omdat ik alleen die vorm wil en niks anders erbij snap je me ?

5

ben nu oud trukje aan het proberen met invette van boter en dan panneermeel erin hopen dat dit werkt

6

Bedoel je dat je de heating core als bakblik gebruikt?

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

7

ja want ik had doe vorm nodig en dat was het enige wat ik in huis had maar ik heb de eerste er redelijk uit.

en nu jullie beurt om te lachen, ik weet niet eens waar die anders voor zou moeten zijn dus voel me best een beetje dom nu eigenlijk :o

8

tipsytaartje schreef:

om er een strook bakpapier in te doen, dus over de bodem en dan omhoog en zo dat ie net over de rand steekt. Dan kan je hem er als het goed is zo uittrekken

dat is idd ook ee nerg goed idee heb alleen geen bakpapier in huis meer

9

Maakt niet uit, maar het is om in een grote taartvorm te zetten en te vullen, waarna je ook het gat gevuld hebt. Ik zou zeggen invetten en bepoederen met bloem. Werkt bij mij altijd het beste.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

10

in ieder geval bedankt voor het mee denken tot nu toe heb ik er 2 klaar ( heb maar 1 vorm en moet er maar een stuk of 10 hebben hahaha, als ze helemaal af zijn en gelukt zijn zal ik voor het eerst een foto plaatsten van hoe ze er uit zien.

nou ik ben dus nog wel even zoet hiermee hahahaha maar ik zal wel trots zijn als ze echt helemaal gelukt zijn. morgen ga ik ze bekleden met fondant en marsepijn en daar maak ik me het minste zorgen om, gek is dat eigenlijk omdat dat het moeilijkste is volgens mij hahahaha.

ah zo leren we allemaal beetje bij beetje.
ik hoop zo dat ze donderdag lekker zijn en er heel erg mooi uitzien en dat iedereen zegt van wouw

11

ik mis hier stiekem eigenlijk nog wel een chat hoor

12

mamie3 schreef:

ik mis hier stiekem eigenlijk nog wel een chat hoor

Die hebben we, kijk maar in de balk bovenin. Er wordt er alleen niet veel gebruik van gemaakt, mis ook wat functies O-)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

13

mamie3 schreef:

ja want ik had doe vorm nodig en dat was het enige wat ik in huis had maar ik heb de eerste er redelijk uit.

en nu jullie beurt om te lachen, ik weet niet eens waar die anders voor zou moeten zijn dus voel me best een beetje dom nu eigenlijk :o

:x nee lachen doen wij niet.