1

Onderwerp: met wat te vullen?....make up tasje debbie brown

Ik heb voor morgen weer een bestelling staan en deze keer moet het de make up tas worden uit het boek 50 easy party cakes.
Nu wil ik dus een vierkante taart maken en daarboven op wil ik dan van een halve ronde springvorm het make up tasje maken, maar met wat kan ik deze het beste vullen aangezien de taart dus op zijn kant staat.
Alleen botercreme lijkt me niet zo lekker namelijk.
Heeft iemand deze al eens gemaakt en kan mij wat meer vertellen?

2

Re: met wat te vullen?....make up tasje debbie brown

Is het niet zo, dat je zo

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

3

makatralsy schreef:

Is het niet zo, dat je zo

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

Plakken met een dun laagje BC en inderdaad gewoon horizontaal vullen, dat lijkt mij het makkelijkste

Avalon's magical cakes

5

Aha, dat is idd ook een manier, bedankt voor de tip!

6

Ik heb hem in april gemaakt:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=52283

Inderdaad moet je hem EERST op z'n kant zetten, en dan pas snijden en vullen. Ik had slagroom met bokkenpootjes erin gedaan op verzoek; ging prima. Vervoeren in de auto was wel erg lastig dus uiteindelijk heb ik hem plat gelegd en pas te plaatse weer rechtop gezet. Dat ging prima, maar ja; toen was het veeeeel minder warm dan nu; ik zou dat met dit weer niet durven...

Suc6!! :thumb:

7

Ik heb 2 handtassen gemaakt en eerst gevuld en toen op z'n kant gezet. Ik had ze gevuld met botercr

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

8 Laatst bewerkt door esspijk (01-07-2009 08:57)

Ik heb hem laatst ook gemaakt.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=59854

Ik heb hem eerst op zijn kant gezet en toen pas gesneden en gevuld met bebogeen en een dun laagje botercreme. Ging prima.
Ik vind het trouwens ook het mooiste om de ronde taart niet precies in het midden door te snijden, maar een beetje uit het midden. Zo krijg je een beetje "naar binnen toelopende hoeken" onderaan het tasje. Begrijp je het nog? Je kunt dit ook goed zien bij het tasje van "Poptie", hierboven.

Berichten [ 8 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » met wat te vullen?....make up tasje debbie brown