Onderwerp: fondant van sligro
hey hallo ik heb onlangs fondant gekocht van de sligro dat zit in een emmertje maar kan iemand mij ook vertellen of dit net zoals rolfondant werkt ?
groetjes sylvia
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » fondant van sligro
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hey hallo ik heb onlangs fondant gekocht van de sligro dat zit in een emmertje maar kan iemand mij ook vertellen of dit net zoals rolfondant werkt ?
groetjes sylvia
Volgens mij is dat schenkfondant, daar kun je je cupcakes bijvoorbeeld in dopen.
Klopt wat Marianne zegt.. .. dit is het BEKO fondant waar het andere topic ook overgaat..
Is het een kilo emmertje dan is het de schenk fondant, er zijn oiok sligro verstigingen die 5 kilo bakels emmers verkopen en dat is wel rolfondant
Yep die fout heb ik ook eens gemaakt, het is schenkfondant
oke en kan je dat ook kleuren zo ja hoe ?
en hoe werkt dat precies trouwens gewoon schenken en dan klaar ?
Je kunt een kleinere portie in een kom(metje) doen en deze naar believe kleuren (gewoon kleurstof erin en roeren). Je kunt (als je bollere cc's hebt) ze op de kop in de fondant dopen, dan laten aandrogen en dan opnieuw dopen. Dit herhalen tot het mooi egaal op de cc zit. Als je platte cc's hebt (liefst onder het randje van de papier, kun je ook met een lepel de fondant er voorzichtig op laten lopen.
oke dan je wel hier kan ik wat mee ik ga vanavond eens proberen :>
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » fondant van sligro