1

Onderwerp: Spoedvraagje koelkast

Hoi Allemaal,

Hoe bewaren jullie een stapeltaart in de koelkast? Ik heb geen bak waar hij in kan en mijn taartdozen zijn ook niet zo hoog. Iemand ideeen?

2

Re: Spoedvraagje koelkast

Op een karton gewoon zo erin zetten.

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

3

Ik heb zaterdag 4 deksels voor de helft gevouwen en die om de plank gevouwen waar de taart op staat. Toen hield ik bovenop een stukje open en die afgeplakt met folie.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

heb net op een workshop gehoord dat je de taarten (behalve slagroom) niet in de koelkast mag bewaren......

ik bewaar mijn taarten altijd in de koelkast en laat ze vervolgens voor opdienen even een uurtje buiten de koelkast drogen mits dit nodig is.
Het beste is gewoon op een kartonnetje (of schone schoenendoos) of eventueel in een pedaalemmerzak.

Wanneer je iemand ontmoet zonder glimlach,
schenk hem dan die van jou

6

esterale schreef:

heb net op een workshop gehoord dat je de taarten (behalve slagroom) niet in de koelkast mag bewaren......

Ik ben van mening dat je dat verkeerd begrepen heb, alle taarten moet je in de koelkast bewaren tenzij je alleen botercreme en jam heb gebruikt.

sommige vullingen kunnen wel een uurtje of 2 buiten de koelkast, maar echt bewaren en zowieso met deze temperatuur het zekere voor het onzekere nemen hoor!

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!