Re: Nathalie, hier zijn de freggel ballerina's hoor. :o)
Mooi weer. Ik vind je taarten altijd erg af. Erg leuk om te zien en voor de inspiratie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Nathalie, hier zijn de freggel ballerina's hoor. :o)
Mooi weer. Ik vind je taarten altijd erg af. Erg leuk om te zien en voor de inspiratie
hij is geweldig!!!!!!!!!!
wowie!
Wat een geweldige taart! Ik hoop op details op je site...
Echte freggels mogen van mij ook wel hoor ( met dvd???) ben groot fan als zo'n eh 30 jaar? Hihi.
Maar was een meisje-meisje taart! Fantastisch, die balletschoentjes. Oh echt gaaf.
...en wat een heerlijke tagline!
Nou..ik vind er niks aan! Vreselijke taart!!! Afschuwelijk....
Grapje....ik dacht, schrijf eens wat anders
In het echt heb ik de taart al lang in m'n archief gezet.....en vind ik em WAANZINNIG!
maak muziek en lach, zorgen voor een andere dag, zingen doen we vlot.......in de freggelgrot ( ik ben nou eenmaal goed in het onthouden van kinderliedjes van vroeger ):lol:
onwijs leuke taart geworden, en deze "freggel"elfjes horen beslist niet in de freggelgrot
Wen, ik ben weer heeeeelemaal verliefd! Wat een geweldig ontwerp heb je weer gemaakt!! Sorry ik kan nou eenmaal nooit iets anders zeggen... want het is gewoon zo!! Iedere keer weer denk ik jaaaaa!!! hoera!!! It's A Wendy!!!!!
super super super super super super SUPERleuk!!!
Wendy wat heb je weer een plaatje van een taart gemaakt...!!!
prachtige taart !
Maak muziek en lach, lalalalalalaaaa
En dank Wendy, nou heb ik dat liedje in mijn hoofd
Hij is erg mooi geworden, de freggle taart!
EDIT; Zie net dat Lune dezelfde openbaring had als ik!Hihi
Vind het echt een sprookjes-taart, snoep en een sprookjesboek samen :-D Geweldig gemaakt Wen!!
Wat een toppertje weer, ik vind hem geweldig. Hoe verzin je het iedere keer toch weer? Hoe lang doe je eigenlijk over het ontwerp, het verzinnen van een taart?
Poeh hee wat mooi!
Oooow, wat een schatje weer. Dat met die hartjes op de onderste taart staat ook nog op mijn verlanglijstje... Wen, het is een snoepje.
Wat een mooie snoepige taart!!
Oh prachtig!! Hoe kom je er ook op om telkens weer zo origineel te zijn! En je freggels, ehm ballerina's zijn echt superschattig!
oooooooooooo, gaaf!
ik had een andere voorstelling ervan toen je er over vertelde met de workshop. maar het is weer een prachtige taart geworden
Wat een schitterende mooie kleuren en geweldig mooie taart is dit!
ik vind'm heeeeeeeeel gaaf!! ( zucht...waarom bedenk ik dat nou nooit...)
Owww, wat een schatje.
Een snoepje om te zien.
.....zucht....zooooooo lief!!!
Wat een heerlijke zoete taart, maar niet t
Prachtige taart en wat leuk die hartjes aan een sliertje, heel orgineel weer!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Nathalie, hier zijn de freggel ballerina's hoor. :o)