Onderwerp: nog 2 van vandaag

vanille kapsel gevuld met 'home-made' lemon curd
chocolade kapsel gevuld met tiramisu en chocolade mousse
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » nog 2 van vandaag
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

vanille kapsel gevuld met 'home-made' lemon curd
chocolade kapsel gevuld met tiramisu en chocolade mousse
Dat wit-op-wit is oogverblindend mooi! Zo grappig hoe eenvoudig zo mooi kan zijn...
Enne die hele lekkere daaronder met home-made lemoncurd?!? Heb je dat recept bij de recepten gezet? ( Soms heb ik geen taart om mijn lemoncurd...)
Trouwens strakke ganache!
Dat wit-op-wit is oogverblindend mooi! Zo grappig hoe eenvoudig zo mooi kan zijn...
Enne die hele lekkere daaronder met home-made lemoncurd?!? Heb je dat recept bij de recepten gezet? ( Soms heb ik geen taart om mijn lemoncurd...)
Trouwens strakke ganache!
de witte is met lemon curd (recept 2 bij recepten)
en de chocoladetaart is bekleed met chocofond, niet met ganache. Vandaar dat het zo strak is, ik denk niet dat het me zou lukken met ganache om het zo strak te krijgen
wow wat een mooie witte taart de ganache is ook mooi 
Super zeg! En wat heb je dat mooi strak gekregen met dit weer....de rozen vind ik ook erg mooi trouwens.
Vraagje: is die chocofond lekker? heb m ook net binnengekregen van Regalice maar vind de rest van de fondant van Regalice eigenlijk niet te eten....
Super zeg! En wat heb je dat mooi strak gekregen met dit weer....de rozen vind ik ook erg mooi trouwens.
Vraagje: is die chocofond lekker? heb m ook net binnengekregen van Regalice maar vind de rest van de fondant van Regalice eigenlijk niet te eten....
ik vind de chocofond erg lekker, en tot nu toe alleen maar positieve reacties gekregen. Ik doe er wel Swiss meringue butter cream onder, en samen is dat zo ontzettend lekker
Zien er lekker uit!
Ga ik dat recept even opsnorren hier op de site, want het klinkt erg lekker, dank je wel!
Prachtige rozen, heel mooi allebei!!!
Allebei erg leuk!!
mooie taarten en mmmmm lekker....
Waar is de koffie... dit ziet er erg leuk
Vooral die chocolade taart ziet er super uit!
Helemaal top hoor
Oh, allebei prachtig ! En zalige vullingen !
Weer 2 hele mooie taartjes!
mooi taarten,ik vond de roosjes ook prachtig!!!
Ze zien er prachtig uit, vooral die witte vind ik chique. Ze klinken verrukkelijk.
Ziet er lekker uit
mooiiiiiiiiiii
mooi!!! vooral die witte! top gedaan!
Heel mooie taarten! 
Zien er heel mooi en lekker uit...nog even een vraagje: hoe maak jij een vanille kapsel? Doe je dan nog extra vanille aroma door de mix? En hoeveel dan?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » nog 2 van vandaag