1

Onderwerp: Mijn taarten van afgelopen week

Ik heb een taart gemaakt voor de dochter van een vriendin die de vormsel deed.
Enigste wensen waren de kleuren...rood, roos en paars. Dit is het geworden.
Bovenste tas is gemaakt met fondant en sugar sheets; gevuld met choc botercreme
Midden en onderste lagen zijn beiden citroen botercreme en lemon curd.
http://i44.tinypic.com/24bt4cw.jpg

Mijn vriend is ook jarig geweest en wilde een gewone choco taart.
De vulling is choco botercreme en aardbeien jam. Amerikaanse Devil's food taart!

http://i42.tinypic.com/fcqqgg.jpg

http://i43.tinypic.com/2vis121.jpg

enjoy!

info@minniescakes.com

2

Re: Mijn taarten van afgelopen week

wat een mooie taarten n wat ziet je choco devil er lekker uit ,
recept ???????

3

Wat een mooie taart met die tas!Waar heb je die pip print besteld?
En inderdaad minnie van die choco devil een recept please! ;)

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

sasba schreef:

Wat een mooie taart met die tas!Waar heb je die pip print besteld?
En inderdaad minnie van die choco devil een recept please! ;)

Ik heb zelf een printer voor foto's op sugar sheets en eetbare inkt...dus bij mij ;-).
Recept stuur ik zsm door!

info@minniescakes.com

Sorry heb het alleen in het engels .... ik heb zelf amerikaanse maatbekers...in een vorm van 20cm is het ongeveer 50min bakken op 180graden

Devil's Food Cake

3/4 cup butter, softened
1 1/2 cups sugar
1 1/2 teaspoons vanilla
2 eggs
1 3/4 cups all-purpose flour
1/2 cup cocoa
1 teaspoon baking soda
1/4 teaspoon salt
1/2 cup buttermilk or sour milk (1 1/2 teaspoons vinegar with enough milk to make 1/2 cup)
1/2 cup boiling water

In mixing bowl, cream butter with sugar and vanilla, beating until light and fluffy. Add eggs, beating well after each addition.
In a separate bowl, combine flour, cocoa, baking soda, and salt; add to creamed mixture, alternating with buttermilk or sour milk, beating well after each addition. Add boiling water; beat until smooth. Pour batter into two greased and floured 9-inch layer cake pans. Bake at 350

info@minniescakes.com

6 Laatst bewerkt door minniefourie (29-06-2009 13:30)

Ga na: http://www.bookdepository.co.uk/book/97 … ription-20

http://www.hummingbirdbakery.com/flash.html#menu_in

The Hummingbird Bakery is the destination bakery for Londoners with a passion for great cakes. In this irresistible book, the chefs from the bakery share their recipes for a delicious range of 60 bakes, from deliciously light cupcakes with pretty buttercream frosting to moist chocolate layer cakes and zesty lemon meringue pie. Hummingbird recipes not only taste great but also look spectacular - without resorting to fussy recipes and hours in the kitchen. The chapters include Cupcakes, Cakes (including loaf, layer, ring and cheesecakes), Pies, Brownies and Bars, Muffins and Cookies.

- boekhandel gratis bezorgen door hele wereld. deze boek heeft ook meerdere amerikaanse recepten en geschrijven voor engelse maarkt dus het zelfde als hier. Ik heb hem besteld.....

info@minniescakes.com

7

Van de Devil's Food Cake had ik wel een stukje willen proeve (piepklein stukje dan he, is beter voor de 0-zo-gewilde slanke lijn).

Maar van die andere taart had ik geen hapje durven nemen hoor! die is echt keigaaf! Hoe krijg je het voor elkaar om rood, roze en paars te verwerken tot een nietschreeuwerig kitschding maar juist een ontzettend leuke stapel met een tas die ik wel zou willen hebben!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

8

waarom zijn alle lekkere recepten toch in het engels :S
maar hij ziet er echt verrukkelijk uit! Hij was zeker lekker smeuig? Soms vind ik chocolade taart zo droog maar deze ziet er echt lekker uit. Hij was zeker zo op?

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

9

ARGHHHHHHHHHHHHHH wat een chocolade.....YUMMMMMMMMMMMMMMM
Als iemand zich geroepen voelt om de maten om te zetten :)
Ik moet vanacht werken dus als ik tijd heb kijk ik even of iemand anders het al gedaan heeft, zoniet dan werp ik me er op :)

10

Leuk en lekker!!!

11 Laatst bewerkt door Mariska1984 (29-06-2009 14:54)

oja daar wacht ik dan ook op want ik kan dat zelf (nog) niet :o

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

12

Ziet er mooi en heerlijk uit!!!

13

Wow Minneke, wat een supermooie taart en die chocotaart...mmm loopt me het water van in de mond !

Oei die choco..... valt als een heerlijk blok denk ik... maar hij ziet er ook z

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

15

Ik ben bij appiehein in roermond geweest en zij hebben duncken hines devil food taart mix rond 5euro en hoef alleen eieren olie en water bij

info@minniescakes.com

16

Leuke stapel Minnie, maar die chocolade taart is jammie jammie :P :9 :P :9

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

17

Heel mooi!

Groetjes San