1 Laatst bewerkt door Nathalie1973 (29-06-2009 10:27)

Onderwerp: Moelijk! Muzieknoten ontwerpen+snijden

Hierbij mijn andere muziektaart. Heb geprobeerd om zelf wat muzieknoten te ontwerpen en uitsnijden, maar wat is dat tijdrovend en moeilijk zeg! :S  Maar goed! Ik ben niet ontevreden voor mijn 10e taartje. :) Gevuld met ananasjam en caramel botercreme.
http://i43.tinypic.com/2pqpeg4.jpg
http://i42.tinypic.com/2cfxoaq.jpg

2

Re: Moelijk! Muzieknoten ontwerpen+snijden

waar is je foto??? hihi

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

Hier zijn ze! :D

4

pfff wat een rotklus dat uitsnijden

5

Leuke taart, ik heb met de sugar gune de muzieknoten/solsleutel gemaakt....
Dat ging een stuk sneller....:Y

6

als ik iets wil uitsnijden eigen ontwerp of plaatje bv muzieknoot dan beplak ik het eerst met boeklon voordat ik ze uitknip.
makkelijker met uitsnijden.

verder leuk taartje leuk de kleuren vind lila en rose zelf ook mooi bij een taartje

groetjes emmy

Hoi Emmy,
Leg dat eens uit; beplakken met boeklon?
En het moesten zwarte muzieknoten worden, maar ik kwam niet verder dan muisgrijs! En met dat rose lijkt het inderdaad wel lila. *)

8

muzieknoten uitprinten of vlinders bloemen of bv kleurplaat voor puzzleplaatje en dan boeklon.(plakplastic kafte ik altijd mijn boeken mee op school)je plakt de boeklon over het hele vel en dan de figuurtjes uitknippen je kan ze hergebruiken omdat er plastic op zit je papier blijft niet plakken vooral niet met bv een beetje crisco er op en het belangrijkste ze zijn steviger en dus strakker en makkeijker uit te snijden.
hoop dat je hier wat mee kan

(ben pas een beginner hoor maar kwam er dus ook achter dat ik niet alle uitstekers in een keer kan kopen dus vandaar dit idee)

groetjes emmy

9

Leuk gemaakt!!