1

Onderwerp: heeft Sligro Pearlelustre spray?

Ik ben bij mijn laatste bestelling vergeten de PME pearl lustre spray mee te bestellen. Gezein de verzendkosten, heb ik niet veel zin om nog een bestelling alleen voor de spray te plaatsen.
Weet iemand of deze spray ook bij de Sligro of Macro verkrijgbaar is, of misschien anders bij een andere winkel in de omgeving van Leiden?

Groetjes Johanna

2

Re: heeft Sligro Pearlelustre spray?

Nee, helaas :nooo!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Is de bestelling al verstuurd?
Ik ben ook eens iets vergeten en toen kon ik bestellen, kiezen voor ophalen en bij de opmerkingen schrijven: bijvoegen bij bestellingnummer huppeldepup...

Anders even de webshop mailen?

4

Ja, de bestelling heb ik als in huis......
Maar dank je wel voor tip, voor een eventuele volgende keer.

in leiden zit toch een taartwinkel? verkopen ze dat daar niet?

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

ik heb het wel ergens gezien... owjaa bij de Hanos in Amsterdam! Misschien dat de het ook bij andere Hanossen hebben. Het is dezelfde als in de webshop met een Hanos sticker over de merknaam en een stuk duurder. Weet de prijs niet meer, maar weet dat ik het niet heb meegenomen omdat het duurder was. Ze hadden geloof ik ook zilver en goud, misschien dat ze alleen zilver en goud hadden bedenk ik me nu :think:

7

Triza, er zit inderdaad een taartenwinkel in Leiden, maar op enkele plasticken taart-ballonnen en bob-de-bouwers en wat decoratie chocolaadjes na , hebben ze (vindt ik) weinig soeps op zelf-taart-maak spullen.

Als de glans-spray's bij de Hanos (ken ik overigens zelf niet), veel duurder zijn dan de webshop, kan ik blijkbaar dus beter toch nog maar weer even een bestelling plaatsen.

Ik had twee weken geleden voor het eerst (voor mijn doen) een enorm grote bestelling gedaan met allemaal spulletjes die ik graag wilde hebben zodat ik voorlopig even klaar zou zijn. Maar daardoor deze spray vergeten.
Het is natuurlijk zonde om een bestelling te plaatsen me de hoge verzendkosten voor maar 1 product.
Ga dus denk ik toch maar weer een paar leuke spulletjes er bij uitzoeken....;)

8 Laatst bewerkt door esspijk (29-06-2009 08:23)

Volgens mij heeft de Sligro in Leiden dit niet.  De Taartjesfabriek hoef je inderdaad ook niet naartoe te gaan. Misschien Kitchen Art?

9

Misschien bij TaartenDecoratie online bestellen, zij versturen ook tegen lagere verzendkosten ? Dit past wel door de brievenbus, toch ?

10

esspijk schreef:

Volgens mij heeft de Sligro in Leiden dit niet.  De Taartjesfabriek hoef je inderdaad ook niet naartoe te gaan. Misschien Kitchen Art?

Nee, Kitchen Art heeft het ook niet, bij Kook planet in Leiderdorp geweest, hebben het ook niet.

11

Onbekend schreef:

Misschien bij TaartenDecoratie online bestellen, zij versturen ook tegen lagere verzendkosten ? Dit past wel door de brievenbus, toch ?

Had nog nooit bij Taart en Decoratie besteld. Hebze een mailtje gestuurd, maar ook daar zijn de verzendkosten

12

ik ga van de week naar taart en decoratie, ik wil het best voor je meenemen. Maarja ik woon in schiedam, misschien dat je toevallig in de buurt moet zijn hier, mail me maar!

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

13

christol schreef:

ik ga van de week naar taart en decoratie, ik wil het best voor je meenemen. Maarja ik woon in schiedam, misschien dat je toevallig in de buurt moet zijn hier, mail me maar!

Dank je wel voor het aanbod, Christol, maar ik kom niet in de buurt van Schiedam, dan kan ik denk ik toch gewoon beter bij DE shop bestellen. Maar nogmaals, bedankt voor het aanbod en meedenken.