1

Onderwerp: getver, wat ziet dat er vies uit

ik heb voor het eerst een taart gevuld met een laagje frambozen, verder met Swiss meringue butter cream, lekker dat wel, maar wat ziet dat er vies uit zeg. De frambozen vocht siept door de kapsel en het ziet er niet uit. Ik doe het dus NOOIT meer.

Ik heb het gedaan zoals ik in het boek van 'tafel van 18' heb gezien, die met bevroren framboosjes. Ik weet niet of het daar aan heeft gelegen, maar ik doe het niet meer.

2

Re: getver, wat ziet dat er vies uit

Haha Monique, dat klinkt wel heel duidelijk ;) :-D En ja inderdaad die bevroren frambozen zo erop leggen, dat gaat lekker als een gek. Ik laat ze altijd ontdooien (beter gewoon verse nemen die zijn veel steviger) en op keukenpapier (stapels :S) uitlekken voordat ik ze er bovenop leg (bovenop de cr

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

3

Lara M. schreef:

Haha Monique, dat klinkt wel heel duidelijk ;) :-D En ja inderdaad die bevroren frambozen zo erop leggen, dat gaat lekker als een gek. Ik laat ze altijd ontdooien (beter gewoon verse nemen die zijn veel steviger) en op keukenpapier (stapels :S) uitlekken voordat ik ze er bovenop leg (bovenop de cr

vind het juist wel lekker een beetje zompige taart :)

5

lijkt me juist heerlijk om zo droog biscuit wat smakkelijker te maken ;)

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

6

Had je eerst de frambozen op het kapsel gelegd en daaroverheen de swiss meringue buttercream????

Ik heb de diepvriesframboosjes nu al een aantal keer in een taart verwerkt. Een keer op bbr en een aantal keer op citroenkwark. Tot nu toe geen rare dingen gemerkt aan het biscuit en iedereen vond de smaak erg lekker. Maar misschien dat ik er geen last van had omdat ik de frambozen er bovenop legde.

Groetjes Elise

7

Elise1979 schreef:

Had je eerst de frambozen op het kapsel gelegd en daaroverheen de swiss meringue buttercream????

Ik heb de diepvriesframboosjes nu al een aantal keer in een taart verwerkt. Een keer op bbr en een aantal keer op citroenkwark. Tot nu toe geen rare dingen gemerkt aan het biscuit en iedereen vond de smaak erg lekker. Maar misschien dat ik er geen last van had omdat ik de frambozen er bovenop legde.

volgens mij had ik eerst wat smbc erop gedaan en toen de (bevroren) framboosjes. Maar dat zou natuurlijk wel de oorzaak kunnen zijn dan ik het NIET op de smbc heb gedaan, ik weet het gewoon niet meer.

Berichten [ 7 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » getver, wat ziet dat er vies uit