1

Onderwerp: Bruidstaart met 31 graden vervoeren 40 min HELLUP!?

hallo Allemaal,

ik heb er al heel wat ritjes op zitten met bruidstaarten. maar nog nooit met een in 31 graden op 40 minuten afstand...

Wat kan ik het beste doen voordat hij compleet gesmolten uit de auto komt?

Mmm das pas lekker!

2

Re: Bruidstaart met 31 graden vervoeren 40 min HELLUP!?

airco aan op low, maar wel voordat je de taart in de auto gaat zetten, dus flink wat rondjes rijden. Zorgen dat er geen zonnestralen bijkomen.!
Succes, wel spannend

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

3

En als je geen airco hebt, je taart in een grote (te) doos zetten. Deze afschermen met piepschuim, of aluminiumfolie, of zo'n reddingsdeken  uit de verbanddoos, of een pak kranten om de doos.
Dit helpt allemaal om de temperatuur van buiten te reduceren, zowel kou als warmte.
Succes.

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

4

Piepschuim werkt heel erg isolerend dus als je dat toevallig hebt. Ik heb grote piepschuimen dozen met daarop deksels en daarin kan ik hele grote koelelementen stoppen. Het is wel een hele investering maar als je vaker bruidstaarten doet is het wel een aanrader. Hoewel de 40 cm taart er dan net niet inpast dus die doe ik een grote banketbakkersdoos en die zet ik dan op losse koelelementen en koelelementen op de deksel en inderdaad de airco op zijn laagst en zorgen dat de auto koel is voor je inlaadt. Eigenlijk net wat de andere dames zeggen. En de ramen goed afschermen tegen de zon. Succes! Het is altijd zenuwslopend dat vervoer. E

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl