Onderwerp: Wit/geel voor 25 jarig huwelijk
Het was een zware bevalling maar ik heb toch de taarten afgekregen. Ze zijn voor m'n oom/tante die vandaag 25 jaar getrouwd zijn en mij de opdracht hebben gegeven de taart te maken. Voor ongeveer 40 man (dit is veel te veel, maar dat geloven ze dan nooit) en het moest geel met wit zijn.
Degene bovenin is de citroenkwarktaartvulling van Mona, met manderijntjes uit blik en afgestreken met citroenbotercreme
De middelste is gevuld met chocolademousse, getrempeerd met creme de cacao en nog wat extra hagelslag voor nog meer chocolade. Oh ja! Heb er ook nog een laagje gesmolten chocolade in gemaakt. Deze is trouwens niet bekleedt met marsepein maar met fondant met chocoladesmaak.
De grootste is aarbeienmousse van hollandse aardbeien.
Erg irritant werken met dit weer trouwens, het plakt aan alle kanten en smelt ook echt onder je handen weg zo'n beetje Ik zie dan ook veel meer scheuren en bobbels dan ik anders zou hebben, erg jammer
Meer foto's op http://s97.photobucket.com/albums/l232/Sarakim/Taarten/
Overigens heb ik er uiteindelijk voor gekozen om het niet te stapelen omdat ze dit vast makkelijker aansnijden vinden en het er ook wel mooi uitziet op deze standaard.