1

Onderwerp: 60 cupcakes vervoeren

Ik moet voor een vriendin haar dochter's verjaardag 60 cc's maken. Het worden gewone saaie cupcakes met makkelijke vanille vulling en vanilla frosting. De frosting moet echt zo worden als bv hier:
http://www.mycupcakerecipes.com/cupcakes/cupcake-recipes.jpg
Aardig hoog dus.
Je kan ze dan niet stapelen, iemand een idee hoe ik ze kan meenemen?

2 Laatst bewerkt door verliefdmeiske (27-06-2009 18:27)

Re: 60 cupcakes vervoeren

in een taartdoos dicht tegen elkaar zodat ze niet kunnen schuiven, maar dat lijkt me ook niet echt optimaal

of deze doos http://www.deleukstetaartenshop.nl/images/558007.jpg http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1954
De kaarsjes kun je er op de bestemming ook inzetten

3

in een paar taartdozen ?
lijkt mij de meest logische manier
2 dozenvan 40 x 40 heb je dan echt zat aan
groetjes no

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

4

Okay, ik ga een taartdoos nemen en een rubberen cupcake mold(? dat heet zo toch)
En dan gewoon op mijn schoot en zorgen dat ze niet vallen.. hopelijk :)

Tessz schreef:

Okay, ik ga een taartdoos nemen en een rubberen cupcake mold(? dat heet zo toch)
En dan gewoon op mijn schoot en zorgen dat ze niet vallen.. hopelijk :)

owja dat kan natuurlijk ook in de cupcakevorm in een doos of alleen die vormen! Als je toevallig zoveel van die vormen (blauwe van de action zijn het goedkoopst) hebt dan kan je ze ook op een stuk antislip (ook bij de action, als je daar dan toch bent ;) ) naast elkaar zetten in de achterbak van de auto, dat is steviger dan op schoot. Wel even zorgen dat er verder niks in de achterbak ligt, anders staan je cupcakes wel stevig maar schuift het andere er tegenaan ;)

6 Laatst bewerkt door noelle (27-06-2009 19:17)

maar ....
als er een toef op zit en je zet ze in de cupcake vorm hoe krijg je ze er dan weer heel uit ???
lijkt me dat ze dan juist beschadigen toch ??

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

7

Voor de vraag is het eigenlijk niet relevant dat het 'bakken voor anderen' is, dus ik verplaats je topic naar Taartdecoratie algemeen :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

noelle schreef:

maar ....
als er een toef op zit en je zet ze in de cupcake vorm hoe krijg je ze er dan weer heel uit ???
lijkt me dat ze dan juist beschadigen toch ??

bij een flexibele muffinvorm kan je hem vanaf de onderkant eruit duwen, wordt inderdaad moeilijker met een vaste vorm

Kun je ze niet daar opspuiten ?? Als je er flinke toeven opspuit en je zet ze strak naast elkaar, dan beschadigen ze ook is mijn ervaring. Ik moet volgende week 200 mini cupcakes leveren, de toeven spuit ik op de locatie er pas op.
Succes ermee !!

10

Ik had het volgende bedacht:

Men neme: Een boodschappenkrat! Op de bodem de eerste laag cupcakes. Dan steek je 2 stokken (bv bamboe) van links naar rechts door de gaten op de hoogte waar een 2e laag zou kunnen komen. Daar doe je stevige karton op leggen (let wel op dat je de stokken vastzet met iets). Op het karton weer een laag cupcakes. Denk dat je wel 3 lagen in een krat krijgt.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

11

Kadohke schreef:

Men neme: Een boodschappenkrat! Op de bodem de eerste laag cupcakes. Dan steek je 2 stokken (bv bamboe) van links naar rechts door de gaten op de hoogte waar een 2e laag zou kunnen komen. Daar doe je stevige karton op leggen (let wel op dat je de stokken vastzet met iets). Op het karton weer een laag cupcakes. Denk dat je wel 3 lagen in een krat krijgt.

Kijk! Zo'n tip heb ik wat aan!!!!!!! Dank je wel! :Y

If life gives you lemons, make lemoncurd.

Kadohke schreef:

vind het briljant bedacht!

:think: zou dat wel goed gaan met de toeven? zouden die heel blijven als ze 'los' in een krat zet?

13

verliefdmeiske schreef:
Kadohke schreef:

vind het briljant bedacht!

:think: zou dat wel goed gaan met de toeven? zouden die heel blijven als ze 'los' in een krat zet?

is niet anders dan dat ze netjes in een taartdoos gezet worden. Ze staan naast elkaar en je moet niet met de krat gaan gooien :D

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl