Re: Nathalie, hier zijn de freggel ballerina's hoor. :o)
Wat een plaatje!! Schattige kleurtjes.
Groetjes, KARIN www.taartvankarin.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Nathalie, hier zijn de freggel ballerina's hoor. :o)
Wat een plaatje!! Schattige kleurtjes.
wauw, weer zo'n taart om naar te blijven kijken!
wat een lieffie zeg en idd net spekkies met drop ( mmmmm)
echt weer een taart om op te slaan!!!
WAAAAAAT????!!! Ga je op mijn taart slaan?
Sorry, werd net, net zo moe wakker als dat ik ging slapen, ben nu een beetje melig, ik las echt weer een taart om op te slaan.
Staat er ook echt, maar ik legde de klemtoon verkeert, krijg je toch een ander soort slaan.
O meiden die naar inge gaan.
Ik hoop voor jullie dat ik niet zo vervelend blijf vandaag, anders arme jullie.
Hij is weer helemaal top. De hartjes aan de onderrand zijn erg leuk. Inderdaad net snoepjes. Enne .... dat kroontje ..... dat ziet verder niemand, maar natuurlijk zijn we stiekum best blij om te horen dat dat bij jou ook voor komt. Jammer alleen dat 't veeeeeeel minder vaak is als bij ons
Hij is wel ontzettend leuk met de freggels Het is niet zo heel goed te zien hoor dat je kroontje niet helemaal top is gelukt!
Wat een prachtige taart weer!! Daar kun je naar blijven kijken.
Echt een zoete taart hihi.
Wat een beauty weer!
Enne.... ik heb wel ingezoomd en het is allemaal weer prachtig afgewerkt! Stikrandjes, diverse 'touwtjes', helemaal leuk !
(Kroontje niet al te goed bekeken, las het later pas... )
Bij mijn volgende bestelling moet toch ook maar een malletje voor van die leuke hartjes in allerlei motiefjes enzo.... bah wat naar
Waanzinnig leuk! Wat een gave kleuren zo bij elkaar.....
Hij is inderdaad snoeperig, vooral die onderste laag, wat een geweldig lieve hartjes hangen daar!!!
Wendy, ondanks de warmte en de andere excuses (maar dat hoort bij een perfectioniste!) vind ik dit weer een echte "Wendy"-taart!
Strak in het velletje en een knap uiterlijk!
Mijn complimenten!
Wow weer helemaal een geweldige Wendytaart.
Wow hoe krijg je het toch altijd maar weer voor mekaar, telkens iets anders en toch weer dat Wendygehalte....gewoon SUPER.....
PRACHTIG, lief, schattig, enig, geweldig.
Weer een hele mooie taart!!!
Heel mooi weer, chapeau!
Groetje, Nathasja.
wat een mooie zeg!!!!
h
Karen75 schreef:wat een lieffie zeg en idd net spekkies met drop ( mmmmm)
echt weer een taart om op te slaan!!!WAAAAAAT????!!! Ga je op mijn taart slaan?
Sorry, werd net, net zo moe wakker als dat ik ging slapen, ben nu een beetje melig, ik las echt weer een taart om op te slaan.
Staat er ook echt, maar ik legde de klemtoon verkeert, krijg je toch een ander soort slaan.O meiden die naar inge gaan.
Ik hoop voor jullie dat ik niet zo vervelend blijf vandaag, anders arme jullie.
he flauw ik mag ook niks van jou
whahaha tja als je moe ben dan typ je weleens dingen fout....ging jij niet naar MARIANNE vandaag
Prachtige taart...:Y
Ik vind hem heel superschattig-geweldig-leuk
Het is weer een plaatje!
Wat een lief zoet taartje zeg!
Helemaal toppie zeg
Was het leuk bij Marianne?
Hij is weer geweldig! Superleuk die ballerina's, en die verschillende hartjes op de onderste. En de kleuren: superzoet maar wel lekker!
Enne.... die hartjes wil ik nu natuurlijk ook (heb jij een pact met de webshop ofzo???)
Waar was de taart eigenlijk voor? Verjaardag? Doop?
Wauw wauw wauw, prachtig
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Nathalie, hier zijn de freggel ballerina's hoor. :o)