Onderwerp: Chocolate 'n' Roses

chocolade taart, afgesmeerd met Swiss meringue butter cream (dan kan in dit geval omdat het een vaste cake is, niet een kapsel) en bekleed en versierd met chocolade fondant
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Chocolate 'n' Roses
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

chocolade taart, afgesmeerd met Swiss meringue butter cream (dan kan in dit geval omdat het een vaste cake is, niet een kapsel) en bekleed en versierd met chocolade fondant
Mooi taartje. Hij ziet er heerlijk uit.
jammie ziet hij eruit zeg.....
http://i41.tinypic.com/13zv3x4.jpg
vraagje: waarom kan het dan wel met een vaste cake en niet met een kapsel?
Het reageert toch met het fondant?
verder ziet hij er erg jammie uit!:P
gr. Chantal
monique53 schreef:http://i41.tinypic.com/13zv3x4.jpg
chocolade taart, afgesmeerd met Swiss meringue butter cream (dan kan in dit geval omdat het een vaste cake is, niet een kapsel) en bekleed en versierd met chocolade fondantvraagje: waarom kan het dan wel met een vaste cake en niet met een kapsel?
Het reageert toch met het fondant?verder ziet hij er erg jammie uit!:P
gr. Chantal
ik heb steeds wel met Swiss meringue butter cream dijkjes en afgesmeerd, maar had de laatste tijd last van dat de taart (kapsel) inzakte. Daar heb ik een topic mee begonnen ('ik word ziek van ingezakte taarten') en de reacties daarop waren toch maar niet ermee dijkjes en afsmeren met deze hitte.
En een vaste cake zakt zoiezo niet in.
Bedankt voor je reactie.
Ik had inderdaad gelezen over je ingezakte kapsel.
Ik wil gewoon zoveel mogelijk weten over taarten maken.
Dat zijn de symptomen van het taartvirus!
gr. Chantal
Die zier er niet alleen lekker maar ook erg mooi uit!!!
Heel mooi en apart taartje. 
Gatverdamme wat ziet dat er lekker uit zeg!
Mooie rozen hoor
wow! Wat een plaatje! Schitterend! Zal 'm door mailen naar Niels, z'n vader is een echte chocoholic en bijna jarig. Bedankt voor de inspikratie alvast! Het is echt heeeeel mooi. ( En toch h
Hij ziet er heerlijk en prachtig uit!!
Ziet er heerlijk uit, mooi gemaakt!!
wauw, wat een super mooie taart echt een plaatje
wat ontzettend lekker! zit er ook een vulling in? ook chocolade?
nee, geen vulling. De chocolade cake is al zo lekker dat ik het niet wil vullen. Wel afgesmeerd met Swiss merengue butter cream.
Wauw, dat ziet er prachtig uit. Het klinkt ook superlekker, ik ben gek op swiss merengue bc!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Chocolate 'n' Roses