Onderwerp: Warme Nijntje
Hoi!
voor het eerst in warm weer bezig geweest met rolfondant. En dat wilde niet lukken 
Het begon met de vulling, (choco biscuit) gevuld met toblerone ganache. maar de ganache wilde niet harden dus ondanks een dijkje begon ie over de rand te lopen
ook nog 4 viervruchten jam en gewone slagroom gevuld en daarbovenop wat mandarijntjes. (wat eruit liep was errug lekker
)
Toen rolfondant bekleden: wat heeft mijn taartje het warm gehad, wat heeft ze gezweet en wat was het moeilijk mee te werken!!! Door het zweten kon ik niet goed smoothen (zelfs na de ijskast bleven er luchtbellen in die er niet uit te smoothen waren
)
Na afkoeling in de ijskast kreeg het rolfondant overal barstjes die ook niet te smoothen waren
niet leuk 
(enne, dit is niet op de foto te zien (kan gewoon mooi fotograferen
) maar het zit er echt!)
het spannende is ook dat deze taart voor volgende week is, maar dan ben ik helemaal vol. Oma die de taart bestelde voor haar 2 jarige kleinkind, had liever een taart van mij uit de vriezer dan zelf iets frobelen. Wel leuk natuurlijk! maar nu maar hopen dat ie de week in de vriezer overleefd en er volgende week mooi, en lekker uitkomt....
Wat doen jullie bij zulk warm weer???????? Hellup!!!!!!!!!
Lang verhaal, hier is ie dan: (meisje is gek op Nijntje en vliegtuigen. mooie combi, toch? 

Bedankt voor het kijken en eventuelen tips/op/aanmerkingen, GRAAG!