1

Onderwerp: eerste taartje

C:\Users\Pam\Pictures\Tijdelijk\IMGP8769.JPG

Re: eerste taartje

o weet iemnad hoe je een plaatje kan uploaden??

3

Hoi Pamlutijntje

Je bent nu een plaatje aan het neerzetten wat op je eigen pc staat

Je zult het eerst moeten uploaden in op een website die daar voor geschikt is.. bijvoorbeeld mijnalbum.nl of imageshack.us

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

Hoe dat moet, lees je HIER. Je kunt gewoon je startpost aanpassen als je de juiste link naar je foto hebt :)

Maar ik verplaats je berichtje meteen maar even naar de juiste rubriek, de Taartenparade!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=upload&a=10

hij was wel lekker maar toch iets te veel botercreme en marsepijn :P

6

Ik ga deze ook weer even verplaatsen, ik voeg hem toe aan de andere in de Taarten Parade....

Ik laat hem 10 minuutjes staan, want kennelijk ben je je vorige topic kwijtgeraakt :)

Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

7

Ik zal je ondertussen nog even helpen:

Je moet je linkje tussen [img]en[/img] zetten! Dan zie je de foto rechtstreeks..

8

Ow, ik zie dat je een link naar een leeg album hebt geplaatst, je moet er eerst je foto inzetten :)