Re: Uuuuh, tjaaaa, mmmmm, weet het niet: stapels?!!
Supermooie taarten!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Uuuuh, tjaaaa, mmmmm, weet het niet: stapels?!!
Supermooie taarten!
Erg leuk.
Die glazenwasser goed bedacht zeg. Die eerste super mooi strak.
Maar ik vraag me af hoe heb je in godsnaam die regenboog vastgezet?
Mooie taarten, ik vind de eerste heel chique en de Hello Kitty stapel ook weg lwuk geworden, precies naar wens!
Zo je hebt je best weer gedaan.Ik vind ze allemaal mooi en heel netjes afgewerkt(met 9
Nou, daar ben ik weer. Heb net n
Ik vind ze allemaal geweldig, maar vooral die ontblote bouwvakker, wat een giller zeg!
Wat een geweldige productie weer Jol! Enne volgende keer wel wat voorzichtiger met jezelf doen hoor .
oohhh wat zijn ze allemaal weer leuk! ik kan niet kiezen ze zijn gewoon
Die zelf ontworpen taart, wat geweldig! Oolk al als zo'n meisje daarmee aankomt, dan smelt je toch al!
Prachtige taarten!
wow wow wow.....wat een mooie en orginele collectie weer!!!! toppie...
Mooi hoor allemaal!!!
Dank jullie wel voor de lieve reacties. Met mijn vinger gaat het al beter. Ik ben de volgende dag nog wel even langs de huisarts gegaan, omdat het zover open bleef staan en bleef bloeden, maar lijmen was geen optie, omdat het geen rechte snee was. Daarom zwaluwstaartjes erop en ingepakt. Het zit er nog omheen (dagelijks wel vers), maar het gaat veel beter.
... ik vraag me af hoe heb je in godsnaam die regenboog vastgezet?
De regenboog heb ik als volgt gemaakt:
gumpaste uitgerold en hieruit een halve boog gesneden. (Heb voor gumpaste gekozen, omdat dit zo lekker snel keihard wordt). Uit marsepein 6 kleurtjes sliertjes gemaakt met de JEM-cutter en die hierop geplakt. Op de achterzijde heb ik een sat
Wouwie, die taart met bonbons erop, echt super. Krijg er trek van.
Je Hello Kitty taart vind ik ook erg leuk, ziet er goed uit volgens wensen.
De glazenwasser is echt grappig en de bolletjes zijn mooi strak en leuke uitstekers.
Erg mooi allemaal
Wat een vreselijk verhaal van je vinger! Knap dat je stug bent doorgegaan allemaal heel mooi geworden vooral de Hello kitty.
Beterschap met je vinger!
Au, dat is pijnlijk zeg! En dan nog doorbikkelen met je taarten ook.
Vind je bonbondoos echt super. Hoe heb je die deksel zo gekregen?
Vind je bonbondoos echt super. Hoe heb je die deksel zo gekregen?
Ik heb uit fondant (met tylose) een cirkel van 20 cm rond gesneden (bakblik eropgezet en hieromheen weggesneden) en dit (2 dagen) laten drogen op een opgekeerd bakblik van 15 cm. Moest wel de rand wat recht bijsnijden. Daarna de strik erop gemaakt.
Die gewonde vinger heeft je duidelijk niet weerhouden van het maken van prachtige taarten
Die bonbon taart is erg mooi! Hello Kitty een beetje fout maar vooral erg leuk en die half blote glazenwasser en bijbehorende taart is geweldig!
Hoop dat de wond snel geneest!
Wat een supermooie taarten!!
Kitty is echt geweldig, helemaal omdat de jarige hem zelf ontworpen heeft!
Hoi Jolanda,
Wat een toestand met het knippen.. en je moet toch door
Maar complimenten weer een mooie verzameling stapels.
En wat leuk dat eigen ontwerp!!! Volgend jaar komt ze vast en zeker mee helpen maken
Meid ze zijn zo.
wat een kunstwerkjes!
ooooooooh, wat zijn ze moi zeg! Wat een verhaal met die zelfgemaakte ontwerp. hahaha echt super, dat mensen helemaal zelf iets verzinnen. Dat zal wel wat goudpoeder gekost hebben Heel mooi uitgewerkt trouwens!
De flat vind ik ook helemaal super.
en de taart voor Hans is mijn favoriet (hoe zou dat nu komen?? )
echt prachtig allemaal
De bonbondoos is mijn favo, de bolletjes zijn erg mooi qua kleur en dessin,
tja alles is goed, heel erg leuk.
Jolanda
Oh, wat leuk dat je buurmeisje met haar eigen ontwerp kwam en wat heb je er een kunstwerk van gemaakt !!! Ook de andere taarten zijn prachtig !!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Uuuuh, tjaaaa, mmmmm, weet het niet: stapels?!!