1 Laatst bewerkt door Mariska1984 (25-06-2009 21:46)

Onderwerp: Mijn eerste taart!

Hallo allemaal!

Nou hier is die dan: mijn taart van de beginnersworkshop bij Mirjam en Marianne. De vulling is van Lemon Curd en botercreme maar daar heb ik een beetje van dat sinaasappelspul ingedaan (die kleine potjes die je ook voor ijs kunt gebruiken...:rolleyes: ) Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Die bloemetjes aan de zijkant van de taart zijn gewoon vormpjes hoor :O en in het hart van de bloem heb ik glitterpoeder gedaan:D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WY6TCEXN-D.jpg

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: Mijn eerste taart!

wow, wat een leuke woezel en pip taartje! En dat belooft... Je eerste!

Groetjes,
Bokkie

3

Heel mooi hoor!!!

Groetjes San

4

Mooi gemaakt zeg, heel erg mooi !!

Groetjes, Conny

5

wat leuk!!!

Vandaag is een taart dag...taart decoreren of taart eten...hhhmmm....:D

6

wat een lieverdjes~!! heel mooi gedaan

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

7

Dank jullie wel! Ik vond het echt heel leuk om te doen en heb al zin in me tweede puzzeltaartje :D

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

8

Heel mooi gemaakt hoor.

9

Hij ziet er lief uit en ik hoop dat je geniet van je eerste taart, die smaakt toch altijd het lekkerste, want ja, je moet hem wel eten natuurlijk :D

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

10

jaja hij is al op hahah ik heb hem op me werk uitgedeeld :D iedereen vond hem heerlijk!

Groetjes Maris

11

superleuk gedaan!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

12

Mooi! Ze zijn schattig!

Groetjes Nathalie

13

Erg leuk!

14

mooi hoor

Veel liefs Rafaëla