Onderwerp: net nog ff gemaakt voor morgen op het werk bij de koffie
eigenlijk zit er nog een klein verhaaltje aan vast, en jullie kennen mij wel dus dat verhaaltje krijgen jullie nu om de oren
vorige week zaterdag was er bij mijn werk in het winkelcentrum een soort van rommelmarkt. de kinderen van mijn collega's zouden dan met hun spulletjes gaan zitten bij ons voor de deur. toen dacht ik om voor hun lekkere cc te maken. waarop mijn collega zegt:
-joh kunnen ze die dan niet verkopen?
- ja hoor, dan maken we er gewoon lekker veel en verkopen die voor een euro p.s.
dus wij vorige week vrijdag om 21.30 uur nog aan de bak
en in no time waren de cc uitverkocht. o.a. ook aan collega's die de kids wel een zakcentje gunde. (ik gaf alle omzet aan de kids, gewoon voor de leuk)
sommige collega's gingen zelfs meerdere keren een cc kopen want ze vonden ze ook zo lekker.
dus nu net nog maar ff aan de bak gegaan om weer wat nieuwe dingetjes te proberen.
o.a. de nieuwe strikjest van JEM en een stripcutter voor de gestreepte (gaat veel sneller dan met de sugargun
ik hoop dat jullie ze leuk vinden. ik heb net 10 minuten geleden de foto's buiten in de schemering gemaakt zonder flits, dus de foto's zijn niet optimaal maar vallen nog best mee
hope you ike them
ow en de standaard heb ik toevallig van de week gehaald bij de hema voor 9,95