1

Onderwerp: hoeveel tylose in marsepein? en ouwelvlinders...

hmm ik heb bedacht voor volgende week maak ik cupcakes met marsepeinen strikjes en vlindertjes , ik heb tylose gehaald bij planet cake , maar er staat niet op hoeveel ik moet gebruiken ??

en als ik bij zoeken tylose intik krijg ik niet veel te zien waar ik iets aan heb of ik kijk niet goed das ook nog n idee ;)

Ik zag bij de how to's n stukje over die ouwel vlinders , nou heb ik vanmorgen al n berg besteld en na het  betalen kwam ik er achter dat ik toch nog iets vergeten was dus heb ik gebeld om het mee te leveren maar om nou nog n keer te bellen voor eiwitpoeder vind ik ook zo mwah haha dus nou bedacht ik :

die vlinders kan ik misschien ook maken met ouwel en ipv royal icing gebruik ik dan n stukje marsepein , zou dat wel werken ??

2

Re: hoeveel tylose in marsepein? en ouwelvlinders...

of gewoon helemaal marsepeinen vlinders? nog makkelijker als je een uitstekertje hebt.
als je een bal marsepein hebt wat in je hand past, heb je maar een mespuntje/half theelepeltje tylose genoeg.
maar... ik zelf gebruik nooit tylose door de marsepein. vlinders en strikjes maak ik een paar dagen van tevoren, bewaar ik in een bakje en dan blijven ze gewoon rechtop staan.