51

Re: bruidstaart 1 van deze week

Beide bruidstaarten zijn super geworden! Kunnen ze maar weer blij mee zijn! En jou weer lekker voldaan gevoel geven.

52

PRACHTIG!!!!
Wel vind ik dat het moeilijk blijft om bij een lichte bekleding het niet te laten doorschemeren. Heeft iemand hier een goede tip voor.

53

Heel erg mooi! Sjiek!

54

Wat heb je er weer een plaatje van gemaakt!!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

55

zeer chique!

56

wat een superchique prachtige taart.

tipje: kleur je afsmeerbotercreme met een druppeltje bruin, zodat het een soort van huidskleur wordt. Mijn laatste bruidstaart was ook wit (en roze) ik moet nog posten maar ik loop geloof ik een half jaar achter. De taart zelf was chocoladebiscuit, dus toen maar verzonnen dat ik een huidskleurige botercreme wilde.
Hoe ik er op kom? zomers draag ik vaak mijn witte broek en omdat een witte slip/string onder een witte broek extra doorschijnt heb ik nu ook huidkleurige slips/strings die veeeeeeeeel minder doorschijnen..... ;)

Mijn taart scheen (eindelijk) niet door ;).

groetjes Kitty

er is altijd wel een reden voor taart

57

Stijlvol

liefs Saskia
Elke dag is een cadeautjes, pak het uit.

58

KiT schreef:

wat een superchique prachtige taart.

tipje: kleur je afsmeerbotercreme met een druppeltje bruin, zodat het een soort van huidskleur wordt. Mijn laatste bruidstaart was ook wit (en roze) ik moet nog posten maar ik loop geloof ik een half jaar achter. De taart zelf was chocoladebiscuit, dus toen maar verzonnen dat ik een huidskleurige botercreme wilde.
Hoe ik er op kom? zomers draag ik vaak mijn witte broek en omdat een witte slip/string onder een witte broek extra doorschijnt heb ik nu ook huidkleurige slips/strings die veeeeeeeeel minder doorschijnen..... ;)

Mijn taart scheen (eindelijk) niet door ;).

groetjes Kitty

hee da's idd een hele goeie!!! thanks!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

59

Wat een idee tegen het doorschijnen zeg, top!
Moet volgende maand een witte taart maken voor m'n buurmeisje dat 1 wordt. Deze tip komt dus net op tijd voor mijn eerste echte opdracht.

prachtige taart trouwens, zou ik bijna vergeten :lol:

Er schijnt altijd wel ergens de zon