Onderwerp: Hanos
Hoi Allemaal,
Ga vanmiddag voor het eerst inkopen doen bij de hanos. Weten jullie of ze daar ook rolfondant verkopen?
Tnx!
Liefs Ellie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Hanos
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi Allemaal,
Ga vanmiddag voor het eerst inkopen doen bij de hanos. Weten jullie of ze daar ook rolfondant verkopen?
Tnx!
Liefs Ellie
ik weet het niet zeker maar ik dacht hier ooit gelezen te hebben dat ze er alleen emmers gietfondant hebben van bakels, dus wel even goed kijken zodat je niet met het verkeerde thuis komt.
ze hebben hier in amsterdam wel de 5 kilo emmers fondant van bakels
Ja, in Eindhoven hebben ze ook de 5 kg emmers van Bakels.
is dat de fondant of de rolfondant? (moet niet dat glazuur spul hebben)
Rolfondant! Ik vind het lekker om mee te werken.
de 5 kilo emmers bakels petinice is rolfondant
de kleine emmertjes van een kilo is de fondant glazuur
waarschijnlijk veel te laat, maar de 5kg emmers hebben ze niet in Zwolle. Daar hebben ze alleen 1 kg pakken.
Bedrijfsleider zei wel dat hij het in het assortiment wilde opnemen op het moment dat er meer vraag naar was. Of als ik hem kon garanderen om de zoveel tijd wat af te nemen, dat laatste kon ik niet want de Hanos in Amsterdam is eigenlijk 'mijn' Hanos. Dus wellicht als je het vraagt dat hij het wel voor je wilt bestellen
Kwam er inderdaad achter. de berijfsleider zwolle (Theo Bakker) gaf idd aan dat 1 kilo het grootst is wat ze hebben en houden. was trouwens nog een heel gedoe ook om daar taartdozen te krijgen. vakkenvuller wist het niet riep theo dr bij. en die gaf aan dat ze geen taartdozen verkopen. Ik naar mijn zwager op de vis afdeling. Die een bekende gebeld met de vraag waar hij z'n taartdozen haalde. kennis zijn: bij jullie hanos. Ik kijken rijen vol met taartdozen. Dus naar theo gelopen welke nog steeds durfde te beweren dat ze geen taartdozen verkochten. Echt idioot!!
Makkt ook niet uit: ik heb mn spullen
In Venlo hetzelfde verhaal. Wilden geen emmers ivm uitdrogen (??). Vond het wel ontzettend prijzig. 1 kilo voor 6,25 (ex btw). Kun je het dus beter bij de webshop bestellen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Hanos