1

Onderwerp: Wat combineert er lekker bij....

champagnecreme de luxe? Ik heb alle zoektochten op het internet al gedaan, maar ik kan het nog niet helemaal vinden. Ik wil denk ik gaan voor een tweede laag met slagroom/vanillesuiker en dan frambozen of aardbeien erdoor, maar ik weet niet of dat te machtig wordt en dat ik beter alleen fruit kan doen? of jam?
Wie heeft het al eens geprobeerd? Of hebben jullie andere suggesties?
En voor een andere taart wilde ik oreo-koekjes vulling maken. (de bovenste van de stapel). Doen jullie dan de koekjes er zo in? Of kleingemalen door slagroom heen... En wat is daar dan lekker bij als tweede laag? Het wordt snel zo zoet denk ik.. (Wel lekker!)

Alvast bedankt!
Groetjes
Thalita

Re: Wat combineert er lekker bij....

Hoi,

Ik zou als 2e laag kiezen voor banketbakkersroom, 4-vruchtenjam (wordt het niet zo zoet) en vers fruit, bijv. frambozen en citroenrasp. Errug lekker.

Bij oreokoekjes maal ik ze altijd met de vijzel, maar je kunt ze ook verkruimelen in een mixer of in een kenwoodmachine. Ik strooi ze altijd over de jam heen.

3

hallo,

ik heb voor een bruidstaart laatst champagnecreme gemaakt, een laagje op de taart gedaan en er dan stukjes aardbei ingedrukt en zo twee lagen gemaakt.
De ontvangers waren er heel blij mee en het smaakte heerlijk zeiden ze.

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

4

Frambozen en chocoladeganache

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

5

Tobleronemouse gaat ook super!

Avalon's magical cakes

6

aafje87 schreef:

Tobleronemouse gaat ook super!

En hoe maakt je die?
Klinkt lekker!

7

heel simpel: toblerone laten smelten in warme slagroom, af laten koelen en opkloppen
Kan met van alles en nog wat!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be