1

Onderwerp: ervaring ijscakejes....bewaren etc..

even een vraagje over de beroeme ijscc's
Ik heb ze al eerder gemaakt maar meestal alleen een dag voordat ze uitgedeeld werden gemaakt..
nu wil een mevrouw ze bij me bestellen..ze komt zaterdag's avonds een taart halen en wil dan ook van die ijscc's om s'maandags te trakteren....
Wie heeft ze al wel eens zover van te voren gemaakt en hoe het beste te bewaren dan... ervaringen dus...
ik heb tegen de mevrouw gezegd dat ik het even na ga vragen bij me collega's..
Ik zou het zelf niet zo gauw doen en voor een andere traktatie gaan...
dus ik hoor graag van jullie
alvast bedankt
conny

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: ervaring ijscakejes....bewaren etc..

Ik zou dat zelf denk ik ook niet doen. De cakejes worden droger....zo

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

3

het kan wel, maar het koekje zal wat zachter/taaier worden.
Een toef zou ik er met het weer van de komende dagen niet op durven spuiten.

Kan ze de ijsco's niet zondag komen halen?

liefs Saskia
Elke dag is een cadeautjes, pak het uit.

4

Ik heb ze afgelopen week al een paar keer gemaakt en heb ze kant en klaar in de ijskast bewaard.(met choco glazuur en 'n toef botercr

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

5

dank je dames..we hebben al besloten om voor iets anders te gaan....ik voelde me er niet happy mee en wil wel een goed product afleveren..dus het worden chocolade lollies...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

6

goed idee hoor om er iets anders van te maken. ik zou het ook niet gedrufd hebben. zeker niet met het warme weer van deze week.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.