1

Onderwerp: tips cc's ontdooien?

Ik heb gevulde en gedecoreerde cc's in de vriezer staan, voor m'n dochters verjaardag morgen. Ze mag ze 's middags rond 15.00 uur trakteren op de peuterspeelzaal. Is het beter om vanavond uit de vriezer te halen, of morgenochtend? En hoe pak ik dat aan? moeten ze in de koelkast? Om te trakteren zet ik ze in op taartpapier op een bakplaat met deksel. Kunnen ze daar ook op ontdooien? of beter in een doosje/onder folie?
Allemaal beginnersvraagjes weer, sorry. 'k Hoop dat jullie me weer kunnen helpen!

Groetjes, Diana

2

Re: tips cc's ontdooien?

ik heb mijn taarten in een gebaksdoos in de vriezer gehad en toen na tips hier 24 uur vantevoren (dat is voor jou dus 15.00 uur) eruit gehaald en in de gebaksdoos in de koelkast geplaatst niet open gehad en ook niet tussendoor . toen ik op de feestlocatie aankwam, behoorlijk nerveus, was het super geen condens niks. helemaal goed, maar ik heb inderdaad de doos opengedaan om ze erin te doen en opengedaan om ze eruit te halen en verder niet. en cc zijn hetzelfde als taart, dit was wel allemaal met fondant. succes, veel plezier voor je dochtertje en proficiat met haar verjaardag

Niemand is gelukkig, wees Niemand

3

Re: tips cc's ontdooien?

bedankt voor je antwoord! maar is 24 uur niet erg veel voor cc's. Ze zijn natuurlijk sneller ontdooit dan taart. Of is de rest van de tijd om 'op te drogen'? Ze staan nu in de vriezer in oude doosjes van waterijsjes en en een oude frikandellendoos. Zou taartdoos beter zijn?? Pff lastig hoor, ik had geen taartdozen gedaan omdat ik dat zonde van de dozen vond, maar volgende x gaan ze wel in taartdozen.

Groetjes, Diana