1

Onderwerp: Welke kleurstof voor marsepein

Ik ben weer een bestelling aan het samen stellen in de webshop. Nu ik mijn eerste taartjes heb gemaakt met voor gekleurde marsepein wil ik nu zelf marsepein gaan kleuren. De felle kleurtjes worden toch wel een beetje saai zeg maar. Nu kom ik op de site de volgende 2 soorten tegen: wilton icing color en sugarflair paste colours. Uit de tekst maak ik op dat je deze beide kunt gebruiken voor marsepein. Klopt dit? En welke zouden jullie aanraden? Alvast bedankt!

There's a time for every star to shine!

2

Re: Welke kleurstof voor marsepein

Ik hou er helemaal niet van om 'vreemd' te gaan, maar eigenlijk vind ik de kleurtjes van Americolor het prettigst... en die hebben ze in de leukstetaartenshop niet. Maar in diverse andere webshops wel...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

Re: Welke kleurstof voor marsepein

Ik ben ook begonnen met de Wilton kleurtjes van de webshop, en die werken prima, en 't zijn ook hele mooie kleuren voor marsepein. Maar ik heb nu ook de Americolor, en die werkt inderdaad toch wel prettiger, je hebt er wat minder van nodig en 't zit in 'n handig klein knijpflesje dus geen gedoe met prikkertjes. Voor de wat zachtere kleuren zou ik Wilton gebruiken, en voor wat fellere kleurtjes Americolor. Maar als je dus uit de webshop wil bestellen, zou ik zelf voor de Wilton gaan.

'I love it when a cake comes together'