1

Onderwerp: Twijfel twijfel, posten of niet?!

Ik wilde deze eerst niet posten omdat hij veel lijkt op de taart van Wendy.

De bruidegom heeft de bruid ten huwelijk gevraagd door een zandkasteel te bouwen en daar stond een playmobil-bruidspaartje op. De hele dag was in strand-stijl ;) : de uitnodigingen waren ook in flessen verstuurd.
Ze wilden graag een beetje een vrolijk en leuke taart. Ik vind het zelf meer kindertaart-achtig, maar goed, u vraagt wij draaien ;) :lol:

Maar omdat ik toch leuke flesjes met briefjes eruit er aan heb toegevoegd post ik hem toch maar ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KPVC4H6B.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MO8CWZJX.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QLTOX44O.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EKXCQVLR.jpg

Mijn website: Presentaart

2

Re: Twijfel twijfel, posten of niet?!

Het is wel een hele mooie taart, en volgens mij maakt Wendy er geen probleem van hoor, dat we haar als inspiratiebron gebruiken.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

3

chanttie57 schreef:

Het is wel een hele mooie taart, en volgens mij maakt Wendy er geen probleem van hoor, dat we haar als inspiratiebron gebruiken.

Nee dat weet ik, en die van mij is ook echt wel anders, maar voegt niet zo heel veel toe, daarom twijfelde ik of ik iets zou plaatsen wat niets toevoegt... ;)

Mijn website: Presentaart

4

Ik vind hem heel leuk! Lekker vrolijk en ik denk als ie daar op lokatie in strandstijl heeft gestaan dat het helemaal super was!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

5

Ik vind het juist super leuk iets terug tezien van mijn mjamtaart taart. :D
Enne, mijn mannetje zou zeggen, playmobiel voegt altijd wat toe. :lol:

6

mascha schreef:
chanttie57 schreef:

Nee dat weet ik, en die van mij is ook echt wel anders, maar voegt niet zo heel veel toe, daarom twijfelde ik of ik iets zou plaatsen wat niets toevoegt... ;)

Oeps, sorry, maar ik vind dat we best taarten mogen toevoegen die niets toevoegen
:D  snap je het nog?? Ik vind het altijd erg leuk als mensen reageren want je hebt toch weer iets gemaakt, en doet niets onder van de anderen :D

Enne ik vind het altijd weer leuk om te zien wat anderen inspireren en hun eigen creaties erop los laten. Dus gewoon showen

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

7

Hij ziet er leuk uit hoor :) Misschien lijkt hij een beetje, maar dat zien we hier toch wel vaker op het forum?

8

prachtig, erg mooie basiskleur ook, geweldig

9

Leuk gedaan!

10

T is echt een leukerd, vooral omdat het precies in hun thema past!

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

11

Hey muppet, hij is leuk geworden hoor. Die briefjes bij die flesjes zijn lief!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

Leuk zeg!!!     *)

Echt leuk!

14

Jaaaa hoor, deze moest je zeker te weten posten....dat is hij helemaal waard!! :Y
Mooi gemaakt hoor!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

15

Zeer mooi en altijd posten hoor!!! ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

16

Je hebt helemaal gelijk dat je hem gepost hebt. De leuke reacties van iedereen zijn ook altijd fijn, toch?

Je taart is erg mooi geworden

17

altijd posten! mooie taart geworden

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

18

ik vind hem leuk.. en zodra er mensen zijn die er van genieten om er naar te kijken, mensen er inspiratie uit kunnen halen,.. mensen het gewoon leuk vinden om jouw werk te bekijken en jou bloed zweten en tranen te willen complimenteren voegt het zeker wat toe... dus niet miepen :lol:

Hij is :thumb:

geen kindertaart... zeker niet als het is wat de klanten wilden ;)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

19

EEEEEhhhmmm  :think: wel posten natuurlijk hij is leuk en mooie boetseersels ook in lekkere kleuren!

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

20

hij is harstikke leuk joh..en gewoon posten hoor..... ik had er alleen liever een boetseerseltje op gezien als bruidspaar dan playmobile poppetjes...but like you said!!! De klant is koning... ;)

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

21

Apart, maar wel heel leuk. Volgens mij  heb gisteren ook nog een andere taart zien voorbij  komen met playmobil

22

als ik Wendy was. zou ik er trots op zijn als iemand mijn creaties namaakt want dat is een van de grootste complimenten die je kunt krijgen, dan zijn ze zo geweldig dat iedereen ze wel wil gebruiken, en anders had Wendy hem toch niet in de Mjam gezet,

Niemand is gelukkig, wees Niemand

23

Daar zijn de ideetjes toch voor, om te gebruiken hihi! Ik zou het meer als compliment zien hoor, als mensen mijn idee zouden gebruiken!

Hij is super mooi gelukt!

Groetjes San

24

Superleuke taart!

Erg leuk gemaakt, ik heb binnenkort ook een bruidstaart staan in stijl van Playmobile. Tja....niet mijn smaak maar de klant is koning nietwaar?

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!