1

Onderwerp: Sweet sixteen

Onze kleindochter is zestien jaar geworden geeft as vrijdag dus feestje :-)maar nu wil ik graag op de taart : Sweet Sixteen en 16 plaatsen .......maar ja is kort dag en waar krijg ik nu deze spul vandaan ,waar je mee kunt schrijven en de cijfers?

Had zondag wat besteld bij taartwinkel hier zo .........maar nooit weer gedacht aan haar feestje :0... en ze verheugd zich er zo op .

Ze wil wel de taarten die jl zondag heb gemaakt dus met chocolade :-)

Heeft iemand idee en mag ook recept zijn voor een sweetsixteen taart ...

Gr Marian

Ik leer elke dag weer een beetje bij ...

Re: Sweet sixteen

Hoi,

Je kunt het ook met gesmolten chocolade en een cornetje op de taart schrijven. Omdat je al een chocoladetaart hebt gemaakt, zou je dat met witte chocolade kunnen schrijven.

3

Zou ook schrijven. Als je het niet aan durft op de taart dan een lettertype printen in een insteekhoesje doen en over trekken. Dit kun je dan later op de taart leggen.

Elliev schreef:

Zou ook schrijven. Als je het niet aan durft op de taart dan een lettertype printen in een insteekhoesje doen en over trekken. Dit kun je dan later op de taart leggen.

Ja en je kunt uiteraard ook eerst op een stukje fondant of marsepein een proefje maken, als deze mislukt, maak je er gewoon nog een, deze kun je dan op je taart leggen. Je kunt de ondergrond bijv. in een bepaald patroon erop leggen en daarop je letters maken.

5

Hoe bedoelen jullie dat ? met insteekhoesje...en ow ja ik had een startpakket besteld en mix /banketroom .....dus kan morgen beginnen met de taarten .......want er komen 40 jonge mensen................
Heb nog wel bij Blokker van die kleine ronde vormpjes gekocht ....dus komt steeds meer bij en morgen nog effe naar de Hema voor zo.n mes/zaag en es kijken wat er nog meer is op dit gebied ..
Gr Marian

Ik leer elke dag weer een beetje bij ...

Hoi,

Je kunt je taart ook goed afmeten met een liniaal en dan met een scherp mes doorsnijden. Nooit op de gok, want dan gaat ie echt scheef, maar even een kerfje maken met een mesje en dan steeds afmeten en goed snijden, dan moet het goed gaan.