Onderwerp: eindresultaat bruidstaartcursus Ellen
In november moet ik mijn eerste bruidstaart op bestelling gaan maken, spannend!!
En ik heb alvast een proeftaartje gemaakt zoals ze dan de taart ongeveer willen hebben. Komt tie......
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eindresultaat bruidstaartcursus Ellen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
In november moet ik mijn eerste bruidstaart op bestelling gaan maken, spannend!!
En ik heb alvast een proeftaartje gemaakt zoals ze dan de taart ongeveer willen hebben. Komt tie......
Dat ziet er heel mooi uit!! Heb je het relief met een roller of een mat erin gekregen? De rozen zien er ook strak uit!
Dat ziet er heel mooi uit!! Heb je het relief met een roller of een mat erin gekregen? De rozen zien er ook strak uit!
Met een mat, graceful vines
Jeetje, wat een werk maak jij van een proeftaartje. Mooi hoor.
nou je hoeft nergens bang voor te zijn volgens mij als je zo'n bruidstaart aflevert kunnen ze niet anders dan tevreden zijn lijkt me. heel mooi
Supermooi gemaakt!
superstrak! heel mooi gemaakt
heel elegant. Prachtig!
Prachtig, helemaal af !
Prachtige taart....mooi relief...:Y
Heel erg fraai mooi strak en elegante rozen
Heel erg mooi gemaakt!
Zeer, zeer mooi gedaan voor een proeftaartje wat gaat de bruidstaart wezen
Heel mooi,het relief zit er mooi in,top.
Goed gelukt hoor, mooi relief!
Jee, erg mooi gedaan. Kan ook niet anders he. Ellen legt het super uit!!!
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Dat gaat helemaal goed komen!
Als dit de proef versie is zou ik me nergens zorgen om maken! Heel mooi gedaan
Wat een mooierd zeg!!!
wat een mooie strakke proeftaart zeg! Dat belooft wat voor de uiteindelijke versie, heel erg mooi en stijlvol gedaan!
Mooie strakke taart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eindresultaat bruidstaartcursus Ellen