Onderwerp: Hoe bewaren van decoratie's die ik lavast gemaakt heb!??

Ik heb hier voor mijn zoon zijn verjaardag 35 pokemonballen liggen die ik op cupcakes doe, maar hoe kan ik dit nu het best bewaren??

Ik heb niet zo veel luchtdichten bakjes, maar als ik het aan de lucht laat drogen, word alles keihard..:( Das ook zonde..

Graag jullie tips,

Groetjes Marielle

2

Re: Hoe bewaren van decoratie's die ik lavast gemaakt heb!??

Kun je het niet heel goed verpakken in huishoudfolie? Volgens mij is het dan ook luchtdicht. Maar dat weet ik niet uit ervaring hoor.

Ik lees mee ...

Groetjes, Fleur
Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd

3

Paar pedaalemmerzakken in elkaar en ze daar in doen?

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

Oke, dank je wel!! :)

Groetjes Marielle

5

Ik had die ook voor de verjaardag van m'n zoon gemaakt. Ik had ze op huishoudfolie gelegd, daarop weer folie en zo stapelen en dan in 'n bak doen.. Ging goed.

Leer van gister, droom van morgen, leef vandaag!
Hier staan mijn creaties , groetjesssss, Marian

6

Ik neem aan dat je niet wil dat ze aan elkaar gaat plakken. Je kan ook folie in een gebaksdoos leggen en daarop de ballen en weer goed afdekken met folie.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

jolanda71 schreef:

Ik neem aan dat je niet wil dat ze aan elkaar gaat plakken. Je kan ook folie in een gebaksdoos leggen en daarop de ballen en weer goed afdekken met folie.

Zo doe ik het ook altijd. Bakpapier in een taartdoos, de decoraties erop en dan afdekken met folie (huishoud- of aluminium folie).

Werkt bij mij goed!!    *)