Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Onderwerp: cocos-marsepein?
Hallo!
ik ben niet zo'n fan van marsepein met amandelen en vroeg me af of je iets gelijkaardig kan maken met cocosnoot ipv amandelen. Heeft iemand dat ooit al geprobeerd?
Ik heb ook nog nergens cocosnoot gevonden die fijn genoeg gemalen was. Tips waar ik die kan vinden zijn ook altijd welkom!
groetjes,
eva
- Van: amsterdam
Re: cocos-marsepein?
Ik kan je niet helpen met je vraag, maar wat je wel zou kunnen doen is fondant proberen. Dit is bijna smaakloos, en je hebt ze ook met smaakje (vanille bijv.). Als je smaakloze (normale) fondant koopt, dan kan je er wel een smaakstofje aan toevoegen, of als je er botercreme met smaakje onder doet, dan proef je de fondant niet zo erg.
Mijn website:
Presentaart
- Van: Hoorn
Ik heb wel kokosaroma bij de toko vandaan. Dat kan misschien door fondant?
If life gives you lemons, make lemoncurd.
- Van: Hechel-Eksel (B)
mascha schreef:Ik kan je niet helpen met je vraag, maar wat je wel zou kunnen doen is fondant proberen. Dit is bijna smaakloos, en je hebt ze ook met smaakje (vanille bijv.). Als je smaakloze (normale) fondant koopt, dan kan je er wel een smaakstofje aan toevoegen, of als je er botercreme met smaakje onder doet, dan proef je de fondant niet zo erg.
Ik voel me een beetje kiezel...
- Van: Hechel-Eksel (B)
En om even op je vraag te reageren... Je hebt van die santen-blokken. wellicht dat je daar wat mee zou kunnen als je het met poedersuiker mengt?
Ik voel me een beetje kiezel...
Die santen-blokken lijken mij wel iets dat zou kunnen werken. Kan je dat gewoon in een asiatische supermarkt kopen?
Santen hebben ze ook bij de ah.
9 Reactie door Annemiek 07-07-2009 12:30 Laatst bewerkt door Annemiek (07-07-2009 12:31)
- Van: Leiden
EvaB schreef:Voor wie ge
Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek
- Van: Oudewater
Super dat het lukt!
Als opmerking: creamed coconut bevat veel meer vet dan marsepein en een groot deel van dat vet is verzadigd vet, wat dus niet bepaald gezond is. Marsepein bevat juist veel onverzadigde vetzuren. Het is niet mijn bedoeling om als Sonja Bakker te klinken, maar misschien wel goed om je hier bewust van te zijn
groeten, Marieke
Berichten [ 10 ]
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren