1

Onderwerp: Wat denken jullie??

Ik heb zaterdagavond een masker gemaakt van megamindy met tylose. Hij is echt onwijs goed gelukt, maar hij is nog steeds niet hard?! Komt dit nog goed of zal ik hem opnieuw maken met meer tylose?? Ik heb hem pas in juli nodig maar ik dacht ik probeer het alvast. Zou in de vriezer helpen? Of juist niet?!

Om al mijn taartjes te zien klik dan op de link
www.freewebs.com/channycakes

2

Re: Wat denken jullie??

Ik zou gewoon nog een paar dagen wachten, als je hem toch niet direct nodig hebt. En als je marsepein hebt gebruikt, moet het toch langer drogen dan fondant. Succes!

3

Megamindy met tylose? Ik zou marsepein of fondant gebruiken (en dan liefst fondant)

:lol: :lol: :lol: :lol:

.... sorry, zit in te zakken, word ik blijkbaar een beetje melig van.......... hihi...

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

gewoon aan de lucht laten drogen. Hooguit een beetje afdekken met keukenpapier tegen stof.

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

5

Zo te lezen heb je het van marsepein gemaakt (?).
Dan moet je wel heeeeeel erg lang wachten tot het droog/hard is...;)

Met fondant droogt het sneller. :Y

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

ja ik heb het inderdaad met marsepein gedaan. Ik heb alleen nog rode fondant liggen. Zou ik daar een beetje paarse kleurstof doorheen kunnen doen??

Om al mijn taartjes te zien klik dan op de link
www.freewebs.com/channycakes

7

Als je van rood naar rose wilt ,moet je er wit doorheen doen

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

8

Je kan het ook even in een oven van 50 graden leggen, als marsepein warm wordt en weer afkoeld wordt het wel hard is mijn ervaring...