Re: bruidstaart 1 van deze week
Mooi mooi mooi!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » bruidstaart 1 van deze week
Mooi mooi mooi!!
Jaaaa, heeeel elegant!
Echt prachtig zeg!!!! complimenten.
Wauw... !!!! Wat mooi...
Oh... ik moet nog heel veel leren....
wwwoooowwwww gaaf hoor! echt mooi!
Prachtig! Wat een ontzettend sjieke taart.....
Hij is prachtig!!
Heel chic!
Heel mooi zo met wit als enige kleur! Chique!
Wat een mooie chique bruidstaart zeg, erg stijlvol in wit!
erg leuk zoals vele dingen als strikken en bloemen en lijntjes zijng gecombineerd.. mooi gedaan!
Echt heel mooi
Groetjes M
wauw wat een superchique taart zeg! Mooi zo in 1 kleur.
Heel chique! Ik blijf fan van jou werk
Wauw, ook al zo'n mooie sjieke!!! (he eerst je 2e bruidtaart gezien )
Ik blijf bewondering hebben voor geheel witte taarten! Bij mij zit het wit altijd helemaal vol pluisjes etc en toch werk ik zo schoon mogelijk.
Wauw, ook al zo'n mooie sjieke!!! (he eerst je 2e bruidtaart gezien
)
Ik blijf bewondering hebben voor geheel witte taarten! Bij mij zit het wit altijd helemaal vol pluisjes etc en toch werk ik zo schoon mogelijk.
ja, daar had ik ook wel last van. nu toevallig niet ik heb mijn hele beneden verdieping eerst gesopt en gezogen. keuken helemaal goed schoonmaken en aan een andere kant vullen dan het bekleden. dan witte kleding aan gedaan van een gladde stof. schort voor en haren in de klem. dan nog handen wassen totaan de elleboog en met een nagelborsteltje schrobben, als laatste alles afdrogen met keukenrol dus geen handdoek of theedoek (pluisjes)
Jax schreef:Wauw, ook al zo'n mooie sjieke!!! (he eerst je 2e bruidtaart gezien
)
Ik blijf bewondering hebben voor geheel witte taarten! Bij mij zit het wit altijd helemaal vol pluisjes etc en toch werk ik zo schoon mogelijk.ja, daar had ik ook wel last van. nu toevallig niet
ik heb mijn hele beneden verdieping eerst gesopt en gezogen. keuken helemaal goed schoonmaken en aan een andere kant vullen dan het bekleden. dan witte kleding aan gedaan van een gladde stof. schort voor en haren in de klem. dan nog handen wassen totaan de elleboog en met een nagelborsteltje schrobben, als laatste alles afdrogen met keukenrol dus geen handdoek of theedoek (pluisjes)
Ah okee. Dus eerst een soort van operatie kamer cre
Prachtige taart Brenda!
Heb je die bolletjes op de zijkant van de bovenste taart met behulp van een rond spuitmondje gemaakt?
Groetjes,
Annette
nee, dat zijn witte pareltjes
Dus toch pareltjes....tsja het was wat laat geworden gisteravond.
Dacht eerst ook dat het witte pareltjes waren, maar begon (vraag me niet waarom....) toch ineens te twijfelen.
Groetjes,
Annette
Mooie taart!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » bruidstaart 1 van deze week