1

Onderwerp: Zal Ik Zal Ik Zal Ik?

De sugargun bestellen?

Nog steeds niet geheel duidelijk waarom het makkelijk zou zijn, maar ik zie van die mooie zwarte lijntjes voorbij komen...
Waar is het nog meer handig voor? Heeft iemand voorbeelden (foto's)?

Liefs Domi

Liefs Domi
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***

2 Laatst bewerkt door lotils (22-06-2009 19:30)

Re: Zal Ik Zal Ik Zal Ik?

Je kunt er b.v. een hondenmand van maken:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OEN4TUOR.jpg

Of verschillende randjes als afwerking van een taartof gras/haar mee maken . Ik gebruik hem niet elke keer, maar ben erg blij dat ik hem heb!

3

Ik zou dat ook wel eens willen weten waarom (in dat ander topic van de webshop) iedereen daar zo over wild van is. Kortom wat kan je er dan allemaal mee? (en als het even kan met vb foto's ;-) )
ELs

4

Ik maak er vanalles mee, haren voor geboetseerde figuurtjes, randjes om puzzelplaatjes en andere figuurtjes heen, letters en getallen, gedraaide randen om taarten heen, randjes om de striklussen heen, etc., etc.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

5

Ik denk, dat ik 'm bij 75% van mijn taarten gebruik. Je kan er een mooiere afwerking mee cre

Groet, Jolanda

6

Ik zou hem niet missen als ik hem niet had... Maarja, dat weet ik nu ik hem heb. En voordat ik hem had dacht ik toch echt dat ik de sugargun heeeeeeel erg nodig zou hebben.

Dus dat telt eigenlijk niet denk ik.

7

Ik gebruik em ook vaak hoor. Haren op boetseersels, gras, afwerkranden om taarten, lijnen op taarten, omtrek puzzelplaatjes....zou niet meer zonder kunnen!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

8

Een randje onderaan de taart. Een gedraait koord. De baleinen van de bustetaarten. Haren van poppetjes. Randjes van de strik. Veters van de baby Nikies. Lijnen van voetbaltaarten en de kleine zwarte lijntjes. Logo van Ajax.

En dat pen ik even uit mijn hoofd neer. Ik heb hem heel lang niet gehad en dacht ook zonder te kunnen (en dat kon ik ook), maar nu ik hem heb ben ik veel sneller. Ik maak nu ook gewoon randjes enzo, anders liet ik het nog wel eens zitten of bedacht ik wat anders.
Het gemak van de sugargun zit hem wat mij betreft in het hebben van zo'n ding. Hij is er als ik hem nodig heb en dan hoef ik ook niet te denken.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

9

Ik zou um niet graag kwijt willen! Met puzzelplaatjes maakt het randje met sugargun het toch echt even af!

10

ik kan er niet meer zonder .  Ik boord er mijn taarten mee af.  Haartjes voor mannetjes is gewoon fantastich.  Dunne zwarte lijntjes voor voelsprieten voor lieveheersbeestjes, enz   Eerst was ik er ook niet zeker van voor de aankoop maar nu kan ik niet meer zonder.

11

Ik heb hem gisteren eindelijk gekocht en moet hem nog testen. Dus mijn review komt er nog aan

"They claim everyone was born, but I don't recall it. Maybe I was having one of my blackouts "

12

ik zou hem ook niet meer kwijt willen!

13

ja genoeg redenen tot kopen dus!!!

groeten, Bianca
TAART in huis

14

Zeker kopen!! Voor alle redenen die al genoemd zijn :-)

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

15

Ik krijg 'm eind deze week binnen! Ben benieuwd!

Liefs Domi

Liefs Domi
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***

Ik ben er niet kapot van.... gebruik hem bijna niet.
Alleen voor sliertjes vind ik hem handig maar daarvoor kun je ook een spuitje gebruiken; gratis bij de apotheek!

Wanneer je iemand ontmoet zonder glimlach,
schenk hem dan die van jou

17

Het is mijn grootste vriendje....:Y