Re: Golf in Alicante
Wat heerlijk, weer een taart van Lara en wat is het een TOPPER!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Golf in Alicante
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat heerlijk, weer een taart van Lara en wat is het een TOPPER!!!
wooooooow heel erg mooi
Wow Lara.... wat een topper weer !!!!! Hi hi ik moest wel lachen om die ruitjes op de ondertaart.. echt geweldig leuk en toepasselijk ! En wat een mazzel met de naam.. s
Hallo Lara,
Ik ga van t weekend een golftaart voor mijn vader maken. Hij wordt 65, en ik wil graag jouw taart als voorbeeld nemen. Mag dat van jou? Ik ben nog erg beginnend, dus hij lijkt me wel erg moeilijk. Heb je alles bij het opmaken van de taart gemaakt? Of heb je ook dingen van te voren gedaan. Ik heb de hoop al opgegeven om zulke mooie letters te boetseren... wat prachtig zeg. Heb je misschien nog tips? Hoe heb je de bladeren gemaakt, had je daar een plaatje van? of heb je dat uit de losse pols gedaan. En is er een trucje om de ruitjes zo mooi op gelijke afstand te krijgen?
alvast bedankt
Groetjes
Thalita
deze is gaaaaaaaf zeg!!!
oh Wauw, wat geweldiggg. En die naam zo bovenop met die golfballetjes. Origineel bed8!!!!
Hallo Lara,
Ik ga van t weekend een golftaart voor mijn vader maken. Hij wordt 65, en ik wil graag jouw taart als voorbeeld nemen. Mag dat van jou? Ik ben nog erg beginnend, dus hij lijkt me wel erg moeilijk. Heb je alles bij het opmaken van de taart gemaakt? Of heb je ook dingen van te voren gedaan. Ik heb de hoop al opgegeven om zulke mooie letters te boetseren... wat prachtig zeg. Heb je misschien nog tips? Hoe heb je de bladeren gemaakt, had je daar een plaatje van? of heb je dat uit de losse pols gedaan. En is er een trucje om de ruitjes zo mooi op gelijke afstand te krijgen?
alvast bedankt
Groetjes
Thalita
Hoi Thalita,
Tuurlijk kun je deze als voorbeeld nemen, vind het een hele eer!!
Ik maak heel veel van te voren hoor, alles wat kan doe ik al van te voren. De ruitjes heb ik al van te voren uitgestoken en in een plastic taartdoos bewaard (de dag van te voren gedaan). Om ze netjes recht te krijgen, gewoon de eerste goed recht op de taart zetten en dan passen ze voor de rest vanzelf.
De bladeren heb ik uitgestoken met de blader uitstekset van Wilton (ijzeren uitstekertjes met een puntje aan het einde) maar je kunt elke blad-uitsteker gebruiken. Ik heb er daarna gewoon met een mesje hier en daar stukjes uitgesneden, gewoon even proberen of het wat wordt (bij mij waren de eerste 2 ook niet echt geweldig hoor ). De letters heb ik uitgesneden, ze zijn heel dik, en een beetje bijgewerkt om ze wat gladder te krijgen met m'n vingers. Gewoon uit de losse pols gedaan, kan niet veel mis mee gaan hoor, alle letters zo zijn leuk!!
Heel veel sukses!
Heel erg leuk geworden!Ik heb hem opgeslagen voor mijn vader en zijn golfende vrienden
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Golf in Alicante