1 Laatst bewerkt door Miss Pebble (24-06-2009 08:45)

Onderwerp: Sweet 9 voor Danique

Verjaardagstaart voor Danique. Aanwijzingen: 'rood en roze zijn haar lievelingskleuren, verder laat ik het aan jou over want ze zien er allemaal schitterend uit.'
Het compliment is natuurlijk heerlijk, maar zucht, uit het niets beginnen blijf ik toch moeilijk vinden... Maar gaandeweg kreeg ik er meer plezier in en werd het toch nog wat.

doorsnede 15 cm, felroze gekleurd vanillebiscuit met een klont boter erdoor en dubbel gevuld met aardbeienbavarois van Planet Cake:

http://i39.tinypic.com/23kog44.jpg

Taart had hier en daar nog 'afgestoft' moeten worden en heb snelsnel foto's gemaakt, want:
terwijl ik bezig was had de moeder gemaild dat ze graag wat eerder zou komen dan twee uur... maar dat had ik natuurlijk niet gelezen. Was om 12:20 klaar en zette net mijn pc aan, toen er gebeld werd. HELP!!  Gelukkig was ik 's morgens al ergens naartoe geweest, want normaal zou ik dan nog met uitgelopen make-up en verwarde haren in een oud jurkje hebben rondgelopen.... whahaha!

Groetjes,
Petra

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

2

Re: Sweet 9 voor Danique

Ik vind hem heel gaaf! En hoe 'stof' je een taart 'af'? (in neem aan dat je bedoelt het overtollige poedersuiker weghalen? Hoe doe jij dat?) Ben ik erg benieuwd naar, ha, ha :lol:

Groetjes,
Bokkie (Mascha)

3

Wat een superleuk taartje!!

4

Bokkie schreef:

Ik vind hem heel gaaf! En hoe 'stof' je een taart 'af'? (in neem aan dat je bedoelt het overtollige poedersuiker weghalen? Hoe doe jij dat?) Ben ik erg benieuwd naar, ha, ha :lol:

Groetjes,
Bokkie (Mascha)

Met een klein kwastje... zo'n lossig geval dat in een punt loopt (in tegenstelling tot het stevige platte kwastje dat ik gebruik om lijm aan te brengen). Moet je wel pas doen als 't allemaal een beetje opgedroogd is!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5 Laatst bewerkt door Sandy387 (23-06-2009 09:16)

Ik vind hem helemaal leuk en heeft ook wel iets liefs :Y

6

Heel erg mooi gemaakt :)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

7

Vind hem heel erg leuk,mooi gedaan.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

8

Ontzettend leuk!

9

Leuke taart.:Y Vind die strikjes/rozetjes erg mooi. Maak je die met een mal?

10

MirandaB schreef:

Leuke taart.:Y Vind die strikjes/rozetjes erg mooi. Maak je die met een mal?

NOPE! Heb die uitsteker bij een demonstratie gezien, maar leek me niet makkelijker dan gewoon zelluf lintjes snijden. Gewoon voor de lussen na het vouwen de hoekjes eraf snijden en de lintjes iets smaller dan de lussen maken.
De 'knoop' lukte niet zo goed omdat het allerlaatste restje rood dat ik had boordevol tylose zat en dus bepaald niet-flexibel was. Dus toen maar een bolletje roze en een blommetje erop geplakt... Vond het wel leuk zo, ga ik vaker doen!

11

heel heel leuk!

nu officieel verslaafd aan taartjes, koekjes en cupcakes

12

schattig taartje

13

Wat een lief taartje!

Groetjes Barbara

14

Heel lief taartje!

15

Super sweet! Helemaal leuk!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

16

Oooooooooooooh die is zo lief!!! ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

17

Heel sweet hoor ,.. gelukkig was je nog op tijd klaar..

18

wat een schatje

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

19

Heel erg mooi gedaan, erg schattig!

groetjes Syl

20

Schitterend!

21

erg lief taartje geworden

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9