1

Onderwerp: Puzzelplaatje

Wil van de week voor het eerst een puzzelplaatje maken.

Nu weet ik al dat het het beste in een hoesje kan enz.

Maar nu zit ik me af te vragen hoe leg je hem op de taart in stukjes ook weer?
En hoe plakje de stukjes dan samen?
Zou iemand me dat kunnen vertellen.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

2

Re: Puzzelplaatje

je bouwt hem op, op een plastick hoesje
met hoesje en al eventjes in de vriezer.. dan zit alles mooi aan elkaar vast..
Dan rol je aan de onderkant van je puzzel plaatje het hoesje weg van het plaatje, zodra het randje van je plaatje vrijkomt van het plastick leg je dat op de taart en rol je het hoesje verder weg onder je plaatje vandaan.. en dan eindigt het plaatje op je taart..

ehhhhh nu maar hopen dat dit duidelijk overkomt hahahaha

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

Bedankt geloof dat ik hem snap.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

4

Ik heb me puzzelplaatje nu al gemaakt.
Beter in de koelkast bewaren tot morgen of toch daar buiten in de kast?

5

Hoeft echt niet in de koelkast, maar het kan wel. Dan wordt hij wat harder, vooral met dit warme weer. Dat maakt het wellicht makkelijker om hem in 1 keer op een taart te krijgen, maar dan gaat hij misschien wel meer zweten. Dan niet aankomen, zodat hij gewoon kan drogen en dan komt alles goed.

En wel showen, he?!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

6

Dankje Annemiek,

Ik heb hem er toch maar buiten gehouden.Morgen leg ik hem even in de koelkast voor ik hem op de taart ga leggen.Ben bang dat ik hem anders niet goed overkrijg.

Maar dit is het resultaat van de eerste keer puzzelen.

http://i209.photobucket.com/albums/bb274/Kenjip/DSC09980.jpg

7 Laatst bewerkt door kicsi (26-06-2009 22:15)

Dit is hem geworden.
Eerste puzzelplaatje en 2de taart.Dus ben best trots op me zelf.

http://i209.photobucket.com/albums/bb274/Kenjip/DSC00011.jpg

8

Hij is hartstikke mooi geworden !!!

Groetjes, Conny

9

Eerste puzzelplaatje? Heel netjes zeg!

10

Dankje.

Ja het is mijn eerste puzzelplaatje.En ik heb er nog geen workshop voor gehad.Die ga ik pas 13 juli doen.

11

Ik heb de taart geproefd, behalve dat hij heel leuk geworden was, smaakte het ook nog heerlijk met die vulling van banketbakkersroom en verse aardbeien!
Dat belooft wat voor de toekomst nu je 2e taart al zo goed gelukt is.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

12

:thumb:

Leuk geworden!

En nog een tip.. in plaats van even in de koelkast kun je het plaatje beter even invriezen..
dan komt hij makkelijker van het hoesje af en zitten de onderdelen van het plaatje beter aan elkaar vast
Bevroren op de taart leggen en daarop laten ontdooien

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!