1

Onderwerp: Help recept praline hier links

Hoi allemaal,

Nam het recept hier links eens door voor praline creme. daarin staat dat er 50 gram praline toegevoegd moet worden. Ik ken praline alleen als vulling voor bnbons. bedoelen ze50 gram van die vulling?  of 50 gram van die bonbons der in gooien. Tis vast een domme vraag maar snap der niks van.

Vast bedankt!

2

Re: Help recept praline hier links

Volgens mij bedoelen ze het poeder. Gemaakt van nootjes en gebrande suiker wat fijngemalen wordt.

3 Laatst bewerkt door nicole (18-06-2009 15:01)

ik gebruik de praline smaak van patidess  gister door de slagroom gedaan en moorkoppen mee gevuld was heerlijk!!

groetjes nicole

4

Thanks, waar kan ik dergelijk poeder kopen?

5

geen flauw idee waar ze de poeder verkopen

groetjes nicole

6

Weet ik ook niet. Ik wilde het ook gebruiken maar kon het nergens vinden. Misschien zelf maken? Is mij iets te veel werk..

7

Hoe maken jullie dan je praline?

8

iemand??

9

Via google kun je wel wat receptjes vinden. Je moet suiker en water aan de kook brengen zodat het karamel wordt. Dit moet je uitgieten over noten op een bakplaat (bijvoorbeeld hazelnoten) Als dit dan hard is kun je het vermalen en dan heb je pralinepoeder.

10

De praline smaak van patidess door de botercreme is hier een groot succes! Bij DLTS

Mmm das pas lekker!

11

ik vind de praline chocopasta, gewoon uit de supermarkt ook errug lekker door mijn vulling..