Onderwerp: Geslaagd en afscheid
Zelf ben ik geslaagd voor mijn havo met prima cijfers
Mijn moeder wilde graag cupcakes trakteren op haar werk
Had nog vlinders liggen die niet wilden opdrogen dus deze konden mooi op een aantal cupcakes
Voor de rest had mijn moeder bedacht dat ik de diplomacupcakes uit het boek van S. Lampkin wel kon maken
Voor de uitslag maar lekker aan de slag gegaan!!
En dit was het resultaat

En het geheel

Vervolgens was een goede vriendin van mij ook geslaagd en die gaat haar vervolgstudie in Oostenrijk doen. Voor haar dus een afscheidstaart. Ze houd erg van skien en snowboarden dus heb het in die richting gedaan. Uit een boek van S. Lewis de skier na proberen te maken. Helaas werkte ik voor het eerst met marsepein en kan ik daar echt niet mee omgaan. Het plakte gigantisch en scheurde ook heel de tijd!! En vervolgens wilde het dus ook al niet opdrogen. Allemaal tegenslagen dus. Heb daarom de skis ipv aan de benen maar in de berg gezet. En uiteindelijk was het nog een best leuk taartje geworden. Zij zelf had het zo druk dat ze maar even zei dat hij erg leuk was en een foto maakte en weer terug moest naar de visite. Maar haar zus vond hem fantastisch en kwam vragen of ik hem echt zelf gemaakt had en dat ze het zo super knap vond!
Het resultaat

Details

sateprikker had ik nog wel afgeknipt! Moest er helaas wel achter aangezien hij anders omviel! Had m wel verstopt door botercreme erover te smeren.