Onderwerp: Hele weekend gestapeld en natuurlijk Workshop Bruidsjurk van Wendy
Afgelopen weekend (en week) heb ik me helemaal suf gebakken en gedecoreerd met als hoogtepunt afgelopen donderdag, vrijdag en zaterdag waarbij nachtelijke tijden van 04.00uur werden gehaald om vervolgens weer vroeg op te staan om de dagelijkse dingen te doen en natuurlijk verder te gaan met de voorbereidingen. Hierbij dan de resultaten:
Afgelopen vrijdag in Wormer de workshop van Wendy gevolgd:
En op het laatste moment nog een geboortetaart voor een tweeling erbij gekregen, die was voor vandaag:
en
Bij deze laatste twee taarten zie je wel dat ik nog niet zo goed ben in icing spuiten en schrijven ermee, vond ik zelf erg jammer. Heb wel 20 euro fooi gekregen van de opdrachtgevers, zij waren er dus wel erg blij mee.
De vullingen van de bovenste drie taarten waren erg divers, de combi's weet ik niet meer maar het was veel Mona toetjes pudding, creme au beurre, banketbakkersroom, chocomousse en aardbeien jam en lemon curd. Deze taarten waren voor het opzomer feest bij ons in de straat, bedoeld voor 200pp. Moet zeggen dat ik nog nooit zoveel complimenten heb gehad en ook nog nooit zo snel taart heb zien verdwijnen!!
De geboortetaart was gemaakt van chocobiscuit en twee keer gevuld met chocomousse.
Bedankt voor het kijken, kritiek is welkom en sorry voor de vele foto's!!
P.s. ik vond Winnie en Knorretje zelf niet zo geslaagd, daarom was de eerste foto zonder hun, maar goed het eindresultaat moet natuurlijk ook de foto!