Re: Bruidsjurk workshop Wendy in Wormer
Hij is prachtig, echt helemaal geweldig!! Alleen door die prikker dacht ik even dat die vogel een meeuw was
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidsjurk workshop Wendy in Wormer
Hij is prachtig, echt helemaal geweldig!! Alleen door die prikker dacht ik even dat die vogel een meeuw was
hahahaha je bent niet de enige... Lief dacht het zelfde
Maar.. het moet echt een duifje voorstellen.. laten we maar eerlijk zeggen dat dat een van de verbeterpuntjes is..
Prachtig!!
wow wow wow, wat prachtig. en heel mooi op de foto gezet
Oh, prachtig gemaakt zeg ! En ik ben zooo jaloers dat je deze workshop gevolgd hebt bij Wendy !
wauwwwwwwwwwwwwwwwwww prachtigggggggg
Het is toch wel een dummy he..... dan kan je er nog heeerlijk lang van genieten. Gelukkig mag ik ook! Ik vind haar zoooooooo geweldig mooi! Je hebt hem schitterend gemaakt Bommeltje.
Het is toch wel een dummy he.....
Jaaa, dezelfde als bij mij thuis in de blokhut!! Ook een dummy.
Leuk was de workshop he! Een geweldige dag, en zo lekker rustig ook
Ben echt trots op de mijne. Iedereen heeft een geweldige bruid gemaakt.
Mijn foto van de taart staat op mijn website!
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Wow die is heel mooi zeg, super goed gedaan.
Prachtig Belinda, had hem al "live" mogen bewonderen maar je hebt hem ook erg mooi gefotografeerd hoor, zo met die mooie achtergrond .
Prachtig Belinda, had hem al "live" mogen bewonderen maar je hebt hem ook erg mooi gefotografeerd hoor, zo met die mooie achtergrond
.
waar is de jouwes???????
Wel hier laten zien hoor..
de achtergrond... is mijn tafelzeiltje hahahahahaha
waar is de jouwes???????
Wel hier laten zien hoor..de achtergrond... is mijn tafelzeiltje hahahahahaha
Beetje tijd gebrek afgelopen dagen; sorry. Zal kijken of ik komende week tijd heb om mooie foto te maken. Maar eerst dus op zoek naar mooie achtergrond anders valt ie helemaal zo in het niet bij jou foto's
Zooooooooooo meid wat een plaatje. Erg mooi gedaan!
*zucht* Prachtig!!!
Bommeltje schreef:
waar is de jouwes???????
Wel hier laten zien hoor..de achtergrond... is mijn tafelzeiltje hahahahahaha
Beetje tijd gebrek afgelopen dagen; sorry. Zal kijken of ik komende week tijd heb om mooie foto te maken. Maar eerst dus op zoek naar mooie achtergrond anders valt ie helemaal zo in het niet bij jou foto's
het gaat om je taart hoor.. en kadopapier werkt prima als achterkant
Prachtig!!!! En dat is heel zacht uitgedrukt!
Hij is echt mega geweldig!
Belinda.....wat is het een plaatje geworden.....!!!
Echt super mooi!!
Respect hoor
Je duif en je boeket vind ik echt fantastisch
ooooh, Bommel, wat een plaaaaaaatje!!
De details, echt waanzinnig!
Prachtig gedaan meid
Mooi gemaakt!! Top.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidsjurk workshop Wendy in Wormer