1 Laatst bewerkt door K-tootje (21-06-2009 19:50)

Onderwerp: Puzzel vindt blauwe taart dankzij forum

vorige week vroeg ik jullie welke kleur taart er onder mijn puzzel moest, en heb braaf naar (een paar van jullie) geluisterd, super bedankt, was er zelf nooit op gekomen, maar vindt dat het heel goed past! Iedereen bedankt voor t reageren!

De taart is voor een jongen in operazanger/voorzanger opleiding, dat heet chazan. Zijn zusje bestelde de taart voor zijn verjaardag met deze tekst en iets grappigs moest t zijn

http://i42.tinypic.com/2442zki.jpg

http://i41.tinypic.com/24gtyfn.jpg

Chocoladebiscuit met chocladelikeur-ganache, granaatappel/aarbei-jam/BBR en chocoladelikeur-BC

Groetjes

nu officieel verslaafd aan taartjes, koekjes en cupcakes

2

Re: Puzzel vindt blauwe taart dankzij forum

wat een leuk taartje! ook de vullingen klinken lekker en  apart !!

Even een kleine goed bedoelde tip ;).....voor de zij kanten van de taart kun je een smoother gebruiken om de taart mooi glad te maken, en mocht je lucht bellen onder je fondant hebben deze even met een kopspeld schuin inprikken en zo de lucht naar buiten smotheren (nieuw woord) ;) alles goed bedoelde tips ;)

HOI,

Dat heb je mooi gedaan, ik vind het geheel erg leuk geworden, en je taart is ook mooi hoog!

4

love-to-bake schreef:

wat een leuk taartje! ook de vullingen klinken lekker en  apart !!

Even een kleine goed bedoelde tip ;).....voor de zij kanten van de taart kun je een smoother gebruiken om de taart mooi glad te maken, en mocht je lucht bellen onder je fondant hebben deze even met een kopspeld schuin inprikken en zo de lucht naar buiten smotheren (nieuw woord) ;) alles goed bedoelde tips ;)

bedankt! ben blij met tips. Krijg je dan geen gaatje in je fondant?

Ik heb gesmoothed met de smoother, maar het fondant bleef aan de smoother plakken, en toen kreeg ik vouwen die er niet meer uitgingen, misschien de hitte, ik weet het niet. Ik zal de speld proberen, en ik denk dat het fondant bij mij wat dikker moet

maar heel erg bedankt!

5

Hij is i.d.d. erg mooi zo met dat donkerblauw onder het puzzelplaatje!
Leuk ook om de zijkant dan weer wit te maken met muzieknoten erop.

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

6

Ik had je plaatje gezien en ik vind het een leuk geheel geworden op de taart :thumb:. Misschien zou je wat tips kunnen vragen bij Adrienne, die woont op Cyprus. Of bij Lara M., die woont in Alicantie. Zij hebben ervaring met het maken van taarten in een warm land, wellicht dat zij je van goede tips kunnen voorzien.

Groetje,
Toetje

7

erg leuke taart

8

Toetje schreef:

:thumb:. Misschien zou je wat tips kunnen vragen bij Adrienne, die woont op Cyprus. Of bij Lara M., die woont in Alicantie. Zij hebben ervaring met het maken van taarten in een warm land, wellicht dat zij je van goede tips kunnen voorzien.

of misschien werkt marsepein wel lekker in de warme perioden (??)
grappig familie van mij woont in Isra

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

9

Heel leuk geworden!!

10

Erg gaaf gepuzzeld, vind het plaatje ook passend.

11

femmie schreef:
Toetje schreef:

:thumb:. Misschien zou je wat tips kunnen vragen bij Adrienne, die woont op Cyprus. Of bij Lara M., die woont in Alicantie. Zij hebben ervaring met het maken van taarten in een warm land, wellicht dat zij je van goede tips kunnen voorzien.

of misschien werkt marsepein wel lekker in de warme perioden (??)
grappig familie van mij woont in Isra

12

Ik vind hem ZOOOO leuk geworden! Ik vind het zo knap hoe je bij een taart kan laten zien dat je gevoel voor humor hebt!
Leuk gepuzzeld en mooie kleuren!
GEWELDIG!!!!!!!!!!!

Berichten [ 12 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Puzzel vindt blauwe taart dankzij forum