1 Laatst bewerkt door MirandaB (21-06-2009 11:02)

Onderwerp: Hoe taart zonder taartdoos vervoeren?

Heb gisteravond een taart gemaakt (zie parade "simpel bloemen en vlindertjes taartje"). Bij gebrek aan taartkartons heb ik 'em op een glazen plaat gezet. Deze past natuurlijk nooit in een taartdoos. Lekker slim!:lol: Nu moet ik de taart meenemen (1,5 uur in de auto). Hoe kan ik de taart het beste vervoeren?:think: Is gevuld met monchou en aardbeienslagroom, dus hij moet wel enigszins koel blijven...:cool:

2

Re: Hoe taart zonder taartdoos vervoeren?

heb je bloemenfolie? Zo ja dan kun je je taart inpakken zoals een bloemist een bloemstuk inpakt, je taart is beschermd en het staat ook nog leuk.

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

3

inpakken in bloemfolie en in een grote koeltas?

4

Zou het ook met alu-folie kunnen? Heb geen bloemenfolie in huis...:(

gewoon op een stuk antislip in de achterbak en de airco aanzetten, werkt prima gisteren nog gedaan met een taart gevuld met mona toetje

6

verliefdmeiske schreef:

gewoon op een stuk antislip in de achterbak en de airco aanzetten, werkt prima gisteren nog gedaan met een taart gevuld met mona toetje

Dat is idd de simpelste oplossing. Ik ben bang als ik er alu-folie op leg dat de taart misschien toch indeukt ofzo. Niet dat het nou zo'n kunstwerk is, maar toch...;)

7

Ik zet hem ook wel eens op een gewone ondergrond en dan met folie inpakken...:Y

8

Ik heb er vandaag 1 van Amersfoort naar Groningen vervoerd zonder doos. Gewoon op het plankje op een antislipmatje in een grote plastik doos. Nou heb ik een beklede achterbak dus de doos glijdt niet in de auto. Plastik zak erover voor het stof en geen probleem!

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

9

Ottolien schreef:

Ik heb er vandaag 1 vervoerd zonder doos. Gewoon op het plankje op een antislipmatje in een grote plastik doos. Plastik zak erover voor het stof en geen probleem!

Zo heb ik het uiteindelijk ook gedaan en het ging prima. Taart is goed aangekomen en was na aankomst binnen 15 minuten al terug gebracht tot een kwart van het originele formaat. Was blijkbaar wel lekker...

10

lekker eer van je werk, daar doe je het toch voor.

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.