Re: soms moet je jezelf kietelen..
Wat een leuke!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » soms moet je jezelf kietelen..
weeral zo'n fantastisch gezichtje ...je blijft ze maken!!!!!!! Ben dus officieel een fan

Die is leuk marjolein!!!
Echt een super lief taartje voor jezelf.
Maar als je het niet weet voor wie, mag je er best een komen brengen hoor!!!
Sorry. Ikke is de buurvrouw geworden. Die was gisteren jarig ( oeps, vergeten) en daar zijn we gisterenavond nog even langs geweest.
Ook weer heel erg mooi, en super leuke kleurtjes!!
Dat is een heel leuk taartje voor jezelf!
Prachtig taartje! Zal je buuv blij mee geweest zijn.
O
Ik ben ook fan ! Echt zo mooi en speciaal !
Leuk leuk leuk!!!!
Vooral ook de tekst 'voor ikke' . Ik wou dat ze voor mij was!
Wat leuk!
wat een schatje!! 
Hij is superleuk, lekker eigenwijs.
Wat een geweldig leuke taart!!
Deze taart vind ik echt SUPER gaaf! Die kleurtjes, de afbeelding, alles, helemaal super!
Hij is weer super!
Ik wil je toch even vragen: heb je nog tips om zo'n taart te maken (waar let je op, wat doe je wel/niet.etc)? Ik ga dit toch eens proberen binnenkort..
Ik wil je toch even vragen: heb je nog tips om zo'n taart te maken (waar let je op, wat doe je wel/niet.etc)? Ik ga dit toch eens proberen binnenkort..
Laat je inspireren en DURF. Wees niet bang dat iets mislukt, je kunt altijd opnieuw beginnen. Bedenk van te voren een ontwerpje, zorg dat je plaatje mooi op het taartje past ( dus niet te groot is) etc, .
Verder ben je uiteraard van harte welkom om een workshop puzzelplaatje van mij te volgen. Of op locatie of bij De Taartwinkel in Den Bosch.
Heeeel mooi!! Wat een lief koppie!! 
Super leuk gedaan 
wat een schatje weer!!!
super mooi taartje voor ikke
ikben helemaal weg van jouw taarten...je hebt er een fan bij.....
Errug leuk Marjolein...mocht je de volgende keer niet weten voor wie je een taartje maakt dan hou ik me wel aanbevolen

Wat een leuke taart, prachtig!
Wat mooi weer...maar waar haal je die puzzelplaatjes toch vandaan of tover je die gezichtjes zomaar uit je hoofd!!!! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » soms moet je jezelf kietelen..