1

Onderwerp: 90 GESLAAGD cc's

Donderdag kreeg ik de uitslag, om iets te doen te hebben en niet op de tijd te letten minicc's gemaakt. Voor thuis, op het werk, maar ook om mee te nemen naar school.
Ik had er 60 meegenomen. Eerst langs het werk geweest en er daar een stuk of 10 afgegeven. Toen moest ik heel snel naar school. Ik reed de drempel af en jawel hoor daar gingen de 50 overigen, allemaal kapot gevallen midden op de straat. Wat heb ik staan janken... Ik had er van 's ochtend 8 tot 's middags 3 aan gewerkt.. alles snel opgeraapt en toch maar naar school. Helaas was er van de cc's niks meer over :nooo

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7XL7DDSR-D.jpg

2

Re: 90 GESLAAGD cc's

ohh,wat erg zeg,dat is balen,maar i.i.g gefeliciteerd

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

3 Laatst bewerkt door lotils (20-06-2009 16:14)

Wat een verhaal, kan me voorstellen dat je daar van overstuur raakt, want de cc's ziet er geweldig uit!
O ja, en natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!!

o wat erg! zou ook echt janken! vind ze wel heel leuk geworden

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

GEFELICITEERD!
Wat een werk, moet er niet aan denken dat er iets kapot valt, vreselijk gewoon. Ze waren wel erg leuk geworden.

kijken jullie ook op mijn site?
http://www.tatataart.nl

6

Wat intens jammer kan me goed voorstellen dat je erg verdrietig was.
Ze waren heel erg mooi geworden heb je ze nu ook niet meer kunnen eten?
In ieder geval gefeliciteerd met je slagen dat is het voornaamste. ;)

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

7 Laatst bewerkt door Taan (20-06-2009 19:03)

Ohwwwww wat balen Diede! Zo veel werk en dan ligt het zo ineens helemaal kapot in het midden van de straat. Ik zou het dan ook niet droog houden.

Ziet er wel super uit! Echt een super idee, mag ik hem misschien na-apen? ;)

8

ooo wat zonde ze zijn wel erg mooi
wel gefeliciteerd hoor

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

9

Och, wat jammer Diede...
Gelukkig had je deze fantastische foto's gemaakt! Ziet er echt ontzettend leuk uit zo.

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

10

Taan schreef:

Ohwwwww wat balen Diede! Zo veel werk en dan ligt het zo ineens helemaal kapot in het midden van de straat. Ik zou het dan ook niet droog houden.

Ziet er wel super uit! Echt een super idee, mag ik hem misschien na-apen? ;)

Tuurlijk!

11

sasba schreef:

Wat intens jammer kan me goed voorstellen dat je erg verdrietig was.
Ze waren heel erg mooi geworden heb je ze nu ook niet meer kunnen eten?
In ieder geval gefeliciteerd met je slagen dat is het voornaamste. ;)

Die kapot gevallen waren niet, er was niet veel meer van over helaas. Gelukkig had ik er 30 thuis gehouden voor het bezoek!

12

Wat ontzettend jammer, ze zien er zo mooi uit. Zoals ze in Dit was het nieuws zeggen: "gelukkig hebben we de foto's nog".

Groetjes, Elly

13

Wat een mooie ccs en wat sneu dat ze "verdrempeld" zijn! Zou ik ook om kunnen huilen! Wat een mooie opgerolde dunne papiertjes!  Ik vind het erg verdrietig. Gelukkig had je er nog voor het bezoek! Als je ergens zo lang aan werkt en het wordt zo mooi moet er ook minsten 90x "wat zijn ze toch leuk!" geroepen worden!

Groetjes Sas

14

wat erg, verschrikkelijk. Everyone's nightmare, dat je taart of cupcakes niet heel overkomen.

ze zien (zagen) er erg leuk uit

15

Ach, da's balen!
Al dat werk (want dat kan je zien!) voor niets, ik zou er ook een pot om janken!
Ik vind ze schitterend, Diede, en ook supergaaf gefotografeerd!

Gefeliciteerd met je slagen!!! :thumb:

16

oh dat is zeker balen
Ik had ook zulk soort cc's gemaakt en het is ook niet een klein werkje
Als mijne gevallen waren had ik denk ik ook tranen met tuiten gehuild!!
Toch waren ze wel erg leuk!!!

A new hobby, a new challenge

17

oh wat balen voor je...
maar iig nog gefeliciteerd!

Groetjes, Dorothea.

18

oh wat balen voor je...
maar iig nog gefeliciteerd!

Groetjes, Dorothea.

19

jee das balen van die drempel dat die nu net op jouw route naar school moet liggen zeg!! zou ik ook ff flink van balen, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je diploma!!!! gelukkig zijn er nog wel voor het bezoek, ze zien ( zagen) er wel heel erg goed uit

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.